۴۰ کوره زغال‌سوزی در بخش مرکزی رفسنجان تخریب شد

با حکم دستگاه قضایی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان، نیروی انتظامی، بخشدار مرکزی، جانشین دادستانی و اداره محیط زیست شهرستان، ۴۰ کوره زغال‌سوزی در سطح روستاهای بخش مرکزی تخریب شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رفسنجان امروز ۲۰ مهرماه در این زمینه اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق عامه در شهرستان، یکی از مباحث، کوره‌های زغال‌سوزی است که ایجاد آلودگی می‌کنند.

مجید دهقانی افزود: حکم تخریب از طرف دستگاه قضایی صادر شده که در سال گذشته تعدادی از این کوره‌ها توسط دهیاری‌ها، بخشداری و دیگر دستگاه‌ها جمع‌آوری و به نقاط دیگر شهرستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: این فرایند ادامه دارد به طوری که آخرین اخطاریه یک هفته‌ای به صاحبان کوره‌ها در تاریخ سوم مهرماه امسال داده شده است.

دهقانی تصریح کرد: امروز با حکم دستگاه قضایی و با همکاری و حضور نیروی انتظامی، بخشداری مرکزی، جانشین دادستانی و اداره محیط زیست شهرستان، ۴۰ کوره زغال‌سوزی در سطح روستاهای بخش مرکزی مسلوب‌المنفعه و تخریب شد.

وی تاکید کرد: در هفته‌های آینده این امر ادامه خواهد داشت تا همه کوره‌ها جمع‌آوری و به نقطه معین شده یعنی جلال‌آباد انتقال یابند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رفسنجان تأکید کرد: برای حفظ حقوق عامه و سلامت مردم نیاز است که کوره‌ها جمع‌آوری شوند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403072015575
  • خبرنگار : 50188