امام جمعه موقت بوشهر:

نفس‌های رژیم اشغالگر قدس به شماره افتاده است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: نفس های رژیم اشغالگر قدس به شماره افتاده و حامیان غربی آنها قادر به نجات آن نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف جمالی درخطبه های نمازجمعه امروز بوشهر افزود: با شهادت سیدحسن نصرالله راه و مکتب مقاومت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد همان طور که بعد از شهادت سردار سلیمانی این راه ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه اندیشه مقاومت همه مرزهای دنیا را درنوردیده اضافه کرد: شعارهای جبهه مقاومت در همه کشورهای دنیا طنین انداز شده و جبهه مقاومت به عنوان یک زیرساخت فکری گسترش پیدا کرده و از بین رفتنی نیست.
وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق نشان داد که دوران کشتن زنان و کودکان گذشته و دربرابر یک موشک رژیم صهیونیستی دهها موشک قلب تل آویو را هدف قرار خواهد داد و در حالیکه این رژیم جعلی خود را امن ترین جای دنیا معرفی می کرد ناامن ترین نقطه جهان شده و از هرسو مورد هجوم جبهه مقاومت قرار گرفته است.
وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: اجرای دقیق وبدون کم و کاست آن از سوی مسئولان و مدیران کشور و استان نشان دهنده میزان پایبندی مدیران ومسئولان  به ولایت‌مداری است.
امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به میلاد امام حسن عسکری و وفات حضرت معصومه از دستگاه‌های فرهنگی خواست این دو مناسبت را گرامی بدارند و برنامه های فرهنگی دراین خصوص اجرا نمایند.
وی همچنین بر لزوم حمایت از کشاورزان استان تاکید کرد و روز اسکان معلولان وسالمندان ، روز جهانی استاندارد، روز عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی را تبریک گفت.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403072015573
  • خبرنگار : 50963