با حمایت معاونت علمی ریاست‌جمهوری صورت می‌گیرد

برپایی پاویون ایران در نمایشگاه «عرب هلث ۲۰۲۵»

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، پاویون ملی ایران با هدف ایجاد بستر تعامل بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی و توسعه بازار صادراتی این شرکت‌ها در نمایشگاه عرب هلث ۲۰۲۵ برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، یکی از برنامه‌های سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی برای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، با توجه به اینکه نمایشگاه عرب هلث ۲۰۲۵، بستری برای رسیدگی و ترسیم چالش‌های جهانی در حوزه مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند و در عین حال فرصت‌هایی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد تا با فعالان این حوزه از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و پیشرفت‌ها و دستاوردهای این بخش را به نمایش بگذارند پاویون ملی ایران در نمایشگاه عرب هلث نیز که از تاریخ  ۸ تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۳ در دبی برگزار می‌شود، تشکیل خواهد شد. شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز ۲۱ مهر ماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند و می‌توانند از طریق لینک ثبت‌نام https://tesc.ir/service/۸/۱ اقدام کنند

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۶۳۱۰۳۳۱۷-۰۲۱ و ۰۹۹۴۴۳۶۰۱۱۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403072015569
  • خبرنگار :

برچسب‌ها