امام جمعه کرمانشاه:

مکتب «سید حسن نصرالله» ادامه خواهد داشت

امام جمعه کرمانشاه گفت: مکتب شهادت سید حسن نصرالله همچون مشعلی فروزان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۰ مهر) کرمانشاه با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به مقام معظم رهبری و مسلمانان سراسر جهان، از رویدادهایی که بعد از شهادت ایشان در سراسر دنیا در حال رخ دادن است یاد کرد و گفت: امروز می‌بینیم چه گرایشی به سمت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در دنیا شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اگرچه دشمن فکر می‌کند حزب‌الله با شهادت سید حسن نصرالله رهبر خود را از دست داده و راه را گم کرده، اما این شهادت همچون مشعل فروزان راه را نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از شهادت امام حسین (ع) که مکتب ایشان بعد از ۱۴۰۰ سال تمام دنیا را فرا گرفته و همچنین شهادت سردار سلیمانی به عنوان تمثیل‌هایی از تداوم راه شهدا یاد کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سید مقاومت یک شخص نبود، بلکه یک راه و مکتب بود که ادامه خواهد یافت. 

غفوری همچنین سالروز عملیات طوفان الاقصی را نیز گرامی داشت و از آن در کنار نماز جمعه نصر که به امامت رهبر انقلاب با حضور گسترده مردم برگزار شد به عنوان فتح الفتوح یاد کرد و ادامه داد: نماز جمعه نصر از عملیات وعده صادق اثرگذارتر بود و دشمنان ما را مایوس و دوستان را امیدوار کرد. 

وی ابراز امیدواری کرد، در سایه این حرکت مجاهدانه و شجاعانه و اقداماتی که در جبهه مقاومت در کشورهای مختلف در حال رخ دادن است، شاهد نابودی قطعی رژیم صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072015561
  • خبرنگار : 50181