امام جمعه موقت یزد:

همه فسادهای دنیای امروز به رژیم صهیونیستی بازمی‌گردد

امام جمعه موقت یزد با بیان این که عامل همه فسادهای امروز در دنیا رژیم صهیونیستی است و متاسفانه طی ۷۰ سال گذشته سازمان‌های بین المللی در مهار این رژیم غاصب ناموفق بوده‌اند، خواستار ثبات قدم همه کشورهای دنیا برای نابودی این غده سرطانی شد.

 آیت الله «سید ناصر محمدی» امروز بیستم مهرماه در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه یزد که در مسجد ملااسماعیل این شهر برگزار شد، مسئله امروز دنیا را مسئله فلسطین خواند و گفت: این که امام راحل(ره) از رژیم صهیونسیتی به عنوان غده سرطانی یاد کردند نه تنها به دلیل غصب کردن سرزمین مردم مظلوم فلسطین و تعدی و بی احترامی به مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان بود بلکه به این خاطر است که این رژیم مرکز تمام فسادها بر روی زمین است.

وی با بیان این که هر ظلم و شری که در دنیا مشاهده می‌کنیم به این رژیم غاصب برمی‌گردد، افزود: ظلم رژیم صهیونسیتی نه فقط دامن کشورهای اسلامی را گرفته بلکه این رژیم ددمنش کشورهای دوستش را بیشتر از کشورهایی که با آن مقابله می‌کنند، گرفتار کرده است.

خطیب موقت جمعه یزد عنوان کرد: این رژیم غاصب، فرهنگ و اقتصاد دنیا را به لجن کشیده و با نژاد پرستی نسبت به غیر یهود، آنچه خود برای جهانیان مورد تاکید دارد را زیر پا می‌گذارد.

وی با اشاره به جنایت ۷۰ ساله صهیونیست‌ها نسبت به تمام دنیا، تاکید کرد: امروز باید همه دنیا ضمن آشنایی با ماهیت واقعی این رژیم کودکش، به پاخیزند تا این غده سرطانی را نابود کنند.

وی با بیان این که تاکنون هیچ کدام از قطعنامه‌های سازمان‌های بین المللی در مورد این رژیم تاثیری نداشته است، گفت: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی نیز با دو روریی و خیانت به بشر، این رژیم غاصب را در جنایاتش پشتیبانی می‌کنند.

آیت الله محمدی در ادامه شیوه مقابله انقلاب اسلامی با رژیم صهیونیستی را بر سه اصل بازگشت به روحیه اسلامی، مقاومت و مسلح شدن پایه گذاشته و آن را دنبال می‌کند، تصریح کرد: دشمن تلفات وارده از ناحیه کشورهای مقاومت به رژیم صهیونسیتی را با اخبار دروغ خود، سانسور و مردم و مقاومت را از آینده می‌ترساند در حالی که خداوند همراه با جبهه مقاومت است و وعده پیروزی آنها را داده است.

وی بر لزوم داشتن ثبات قدم در مبارزه با این غده سرطانی تاکید کرد و گفت: مبارزه امروز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نه برای هوای نفس بلکه برای نجات مظلومان است.

امام جمعه موقت شهر یزد اظهار کرد: در حالی مقابله جبهه مقاومت با رژیم صهیونسیتی و عملیات طوفان الاقصی یک اقدام کاملاً مشروع و قانونی بود و امروز نفس‌های دشمن از این حملات به شماره افتاده است ولی متاسفانه برخی افراد، این اقدامات را محکوم می‌کنند که کاری کاملا اشتباه و غیرقابل قبول در جریان جنگ با دشمن است.

آیت الله محمدی در خطبه‌های دوم نماز جمعه شهر یزد ضمن توصیه به نمازگزاران در خصوص رعایت تقوی الهی به ویژه تقوی زبان، هشتم ماه ربیع الثانی مصادف با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) را تبریک گفت و افزود:‌ در حدیثی از این امام همام(ع) نقل می‌شود؛ هیچ کاری در این دنیا از ایمان به خدا و خدمت به مردم بالاتر نیست.

وی در همین رابطه از مسئولان و صاحبان قدرت خواست تا زمان باقیست در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند و این فرصت را قدر بدانند.

وی دوازدهم ربیع الثانی که مصادف با وفات حضرت معصومه(س) را هم تسلیت گفت و افزود: امام جواد(ع) در مورد حضرت فاطمه معصومه(س) فرمودند؛ هر کسی با معرفت مرقد حضرت معصومه(س) در قم را زیارت کند، بهشت بر او واجب است.

آیت الله محمدی با اشاره به وجود قوانین پوشش در هر جامعه و کشوری، از شل پوشی‌ها و بدحجابی‌ها در جامعه امروز گلایه کرد و گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر قانون عفاف و حجاب با بررسی‌های مکرر نهایی شده و در آن افزون بر ۲۰ دستگاه موظف به اقداماتی شده‌اند که امیدواریم با ابلاغ این قانون، دیگر شاهد کم کاری در این زمینه نباشیم.

امام جمعه موقت یزد در پایان نیز با اشاره به انتخاب «محمدرضا بابایی» به عنوان استاندار جدید توسط هیات دولت، گفت: ضمن قدردانی از اقدامات درخشان «مهران فاطمی» استاندار پیشین، ‌ امیدواریم استاندار جدید نیز همکارانی لایق و توانمند و جدای از جناح‌گیری‌های سیاسی را انتخاب کند و همه بخشها نیز در راستای رفع مشکلات مختلف استان با ایشان تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072015558
  • خبرنگار : 50214