امام جمعه موقت بیرجند:

عملیات وعده‌ صادق خواب را از چشمان استکبار جهانی ربوده است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده‌ صادق ۱ و ۲ خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ربوده است، گفت: تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی آرام و قرار نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امروز ۲۰ مهر در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت: ملت ایران به محض شنیدن خبر اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری علی‌رغم تهدیدات رژیم کودک کش صهیونیستی، از اقصی نقاط کشور به میدان آمدند و با حضور مثال زدنی خود جمعه نصر را آفریدند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم به فرمایشات ولی فقیه عمل کنیم و ابتدا باید بصیرت را در خودمان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: وجود مقدس امام زمان(عج) آماده بود و هست اما ظهور حضرت نیازمند حضور هوشمندانه، با بصیرت و عمل کردن و اطاعت محض مردم از ولی زمان است.

وی افزود: باید موانع ظهور را شناسایی و برطرف کنیم ‌و بزرگترین مانع، طراحی و اجرای جنگ نرم دشمنان بشریت است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: دشمنان با روش‌های نرم و ترکیبی علیه ما وارد میدان شدند و هدف اصلی آنان هم فروپاشی حکومت اسلامی است که این اقدام را با ایجاد فاصله و اختلاف بین مسلمانان دنبال می‌کنند.

رحیم‌آبادی ادامه داد: دشمنان نبرد آخر زمانی خود را با محوریت زن، زور و تذویر و رسانه راه‌اندازی کردند تا به اهداف خود برسند که باید در خصوص این نوع فتنه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه جنگ نرم بر پایه ضعف بصیرت مردم است و قابل احساس و شناخت نیست که بتوانیم مقابله، مبارزه، جریان‌سازی و نقش آفرینی داشته باشیم، افزود: جریان نفاق و نفوذ بزرگترین مانع حکومت است و هرجا کوتاهی غفلت و و رنگ بویی از جبهه کفر دیدید با نگاه بدبینانه برخورد و با نفوذ آنان مقابله کنید.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به تشکیل رژیم صهیونیستی جهت ایجاد مانع برای حکومت اسلامی، تصریح کرد:  جریان مقاومت اسلامی که برگرفته شده از انقلاب اسلامی ایران است، با فعالیت خود و طراحی عملیات مختلف از جمله طوفان الاقصی اهداف صهیونیست‌ها را ۷۰ سال به عقب برگرداند.

رحیم‌آبادی تأکید کرد: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق ۱و ۲ به معنی واقعی کلمه ترس را در دل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی انداخت و خواب را چشمانان آنان ربوده‌ است.

وی با بیان اینکه چشم و گوش همگان باید به رهبر معظم انقلاب  ولی امر مسلمین باشد، گفت: به تعبیر سیدحسن نصرالله اگر هزار بار ما را بسوزانند باز هم از میثاق با ولایت دینی دست برنخواهیم داشت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072015550
  • خبرنگار : 50026