امام جمعه موقت اصفهان:

راه سید حسن نصرالله تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته، چشم‌انداز روشنی از امید و پیروزی جبهه مقاومت را در پرتو اتحاد، بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین کردند. قطعا راه سید حسن نصرالله تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به برگزاری نماز جمعه هفته گذشته در تهران و به امامت مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این نماز جمعه باشکوه، مردم را هیجان‌زده و خوشحال کرد، اما به دل دشمنان ترس و واهمه انداخت.

وی با بیان اینکه از نقاط مختلف کشور، مردم خودشان را با ذوق و شوق تمام به تهران رساندند تا در نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب شرکت کنند، افزود: حضور پررنگ و گسترده مردم در این نماز جمعه بی‌نظیر بود و این در تاریخ ثبت خواهد شد.

مهدوی ادامه داد: سران رژیم صهیونیستی وقتی با کوچک‌ترین چیزی احساس خطر می‌کنند، از ترس به پناهگاه می‌روند، اما این مردم شجاع ایران و جبهه مقاومت است که همیشه در میدان حضور دارند. 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فلسفه ولایت فقیه، گفت: رمز پیروزی انقلاب و جمهوری اسلامی، به فرموده امام خمینی(ره)، پشتیبانی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403072015546
  • خبرنگار :