انتشار فراخوان ششمین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در خوزستان

ششمین جشنواره استانی دوسالانه عکس بسیج با عنوان «نور» و با محوریت «خانواده عزتمند، اقوام ایرانی» برگزار می‌شود.

محمد آهنگر رییس انجمن عکس بسیج هنرمندان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، دلیل انتخاب محور این جشنواره را جایگاه خانواده در جامعه دانست و گفت: خانواده اصلی‌ترین نقطه آغاز شکل گیری جامعه و اصل و اساس جامعه بوده و در واقع خانواده، آغازگر و تعالی‌بخش ارزش‌ها و اندیشه‌هایی است که به بطن جامعه تسری می‌یابد.

این جشنواره در ۲ مرحله به صورت استانی و ملی و در سه بخش غیررقابتی و ملی، آزاد و بخش مردمی برگزار خواهد شد. بخش غیررقابتی مختص عکاسان حرفه‌ای پروژه‌محور بوده و تعدادی از عکاسان استانی به دبیرخانه ملی معرفی شده و از بین آنها سه نفر مجوز فعالیت تولید اثر و شرکت در جشنواره را دریافت می‌کنند.

در بخش آزاد که بخش اصلی و ویژه عکاسان استانی است عکاسان می‌توانند در بخش تک‌عکس و مجموعه عکس این جشنواره شرکت کنند.

در بخش مردمی نیز اقشار مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و ارسال آثار عکاسی شده با دوربین عکاسی یا تلفن همراه برای شرکت آزاد بوده ولای باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

همچنین با توافق دبیرخانه ملی جشنواره مقرر شد ضمن اینکه آثار دریافتی به دبیرخانه استانی از سوی داوران مورد ارزیابی و برگزیدگان در این مرحله معرفی و اعلام شوند تمامی آثار راه یافته به مرحله استانی در جشنواره ملی شرکت داده شده و داوری شوند تا بدین شکل فرصت برگزیده شدن برای شرکت‌کنندگان بیشتری فراهم شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره دوسالانه عکس بسیج می‌توانند تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ آثار خود را به شماره همراه ۰۹۳۵۵۵۹۴۲۱۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072015539
  • خبرنگار : 50231