نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولت از ظرفیت مدیران و افراد لایق برای منصب استانداری استفاده کند

امام جمعه شهرکرد گفت: دولت باید بتواند از ظرفیت مدیران و افراد لایق برای منصب استانداری استفاده کند، انسان‌های مدیر، سیاستمدار و مردان مستعد در جامعه فراوان هستند، اما متولیان باید بتوانند از این افراد بهترین بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز ۲۰ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونسیتی به لبنان و مظلومیت مردم فلسطین و لبنان، اظهار کرد: این مردمان مظلوم نیازمند کمک هستند و بسیاری از مؤمنان و مسلمانان نیز اقدامات شایسته‌ای در راستای کمک‌رسانی به این مردم داشتند که درخواست دارم این امدادرسانی به غزه و لبنان تداوم یابد و تقویت شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به وضعیت نامناسب شیعیان لبنان، مراجع تقلید اجازه کمک به این مردم از محل خمس صادر شده است، ادامه داد: البته سهمی از خمس از سوی مراجع تقلید مشخص شده است که می‌توانیم برای امدادرسانی به شیعیان لبنان ارسال کنیم و امیدواریم شهر و استان ما در این خصوص پیشقدم باشد و از نظر خدمات امدادی به مردم غزه و لبنان زبانزد خاص و عام شود.

فاطمی در ادامه بر اهمیت انتخاب استانداران در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: دولت اکنون درصدد انتخاب والیان و متولیان مدیریت استان‌هاست و این موضوع بسیار مهم است، امید داریم افراد منتخب برای این منصب، مؤمن، متدین، انقلابی و وفادار به نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا باشند و میراث امام راحل(ره) و شهدای والامقام را به شکرانه توفیق خدمتی که نصیبشان می‌شود، مراقبت و بهترین خدمت را تقدیم مردم کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد: فرماندهی و حاکمیت بسیار مهم و اساسی است و دولت باید بتواند از ظرفیت مدیران و افراد لایق برای منصب استانداری استفاده کند، انسان‌های مدیر، سیاستمدار و مردان مستعد در جامعه فراوان هستند، اما متولیان باید بتوانند از این افراد بهترین بهره را داشته باشند.

فاطمی ادامه داد: استاندار قرار است چندین سال امر خطیر ولایت استان را بر عهده بگیرد لذا باید شجاعت، مدیریت، سیاست و تدبیر داشته باشد که امیدواریم دولت و وزارت کشور در امر خطیر انتخاب استانداران موفق باشد و بهترین‌ها را برگزیند که حافظ میراث مطهر شهدا باشند.

وی در پایان با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم این شب نورانی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را تعجیل فرماید.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072015524
  • خبرنگار :