امام جمعه موقت زنجان:

نقشه دشمنان با حضور ملت در صحنه نقش برآب می‌شود

امام‌ جمعه موقت زنجان گفت: هر موقع ملت در صحنه باشند نقشه خائنان، زورگویان و دشمنان به حول و قوه الهی نقش برآب می‌شود. 

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز (جمعه ۲۰ مهر ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به اتحاد قلبی مسلمانان با یکدیگر و ولایت‌پذیری، اظهار کرد: هر جا مسلمانی به کمک نیاز داشت، بایستی به یاری برخیزیم؛ چرا که این امر آموزه دینی و فرمایش الهی است. 

وی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری در هفته گذشته، افزود: همگی گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم، این سخنرانی نشان‌دهنده اقتدار و شجاعت جامعه اسلامی به جهانیان بود. 

بیات با اشاره به ویژگی‌ها و اعمال شجاعانه مقام معظم رهبری، ادامه داد: این عالم فرزانه واهمه‌ای از شهادت ندارند و دیدید چه خطبه‌ای در دفاع از مظلوم و جبهه مقاومت ایراد کردند که به‌ حق ملت هم به خوبی پاسخ‌گو بودند و با حضورشان ارادت و اتحاد خود را به ولایت و پیشتبانی از جبهه مقاومت نشان دادند. 

وی با اشاره به تاثیر خون شهدا در تداوم جهبه حق، اظهار کرد: فائزین مجاهدان راه خدا هستند؛ آنهایی که ترسی از شهادت ندارند و تنها وظیفه‌ خود را دفاع از مظلوم و پیروزی جبهه حق می‌دانند. 

امام‌ جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه نصرالله و شهدا از فائزین هستند، اضافه کرد: مومنان طبق فرمایشات الهی بایستی با ثبات قدم با وعده‌های الهی حرکت کنند. 

وی با تاکید بر حمایت از مظلومان و برادران دینی خود، تشریح کرد: فائزین دفاع از حق را برخود وظیفه می‌دانند. 

بیات با بیان اینکه فائزین آنانی هستند که خداوند از آنان راضی است و آنان از خداوند راضی هستند که این رستگاری و سعادت‌مندی بزرگی است، خاطرنشان کرد: شعار فرار از ذلت و توجه به عزت شعار سیدالشهدا (ع) است‌.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072015509
  • خبرنگار : 50534