ناصر رسولی:

مریم طالبی برای سرمربی‌گری رزومه نداد/ گزینه خارجی خاصی را در نظر نداریم

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: در این هفته یا هفته بعد کادر فنی تپانچه انتخاب می‌شود. 

به گزارش ایسنا، در حالی که مریم طالبی در ۲۲ آذر ۱۴۰۱ سرمربی تیم ملی تفنگ و جانشین حسین باقری شده بود، پس از حدود دو سال طالبی از این سمت کنار رفت و حسین باقری مجددا به عنوان سرمربی انتخاب شد.

ناصر رسولی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا، در مورد پایان همکاری با مریم طالبی و انتخاب مجدد حسین باقری به عنوان سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار کرد: بعد از اینکه المپیک به اتمام و قرارداد مربیان به پایان رسید با مربیان داخل کشور تماس برقرار شد و برای ادامه کار از آنها رزومه خواستیم. دو نفر برنامه ارائه کردند و رزومه آنها در کمیته فنی بررسی شد و در نهایت حسین باقری انتخاب شد. 

او در مورد عملکرد طالبی در تیم ملی تفنگ گفت: طالبی هم تا المپیک قرارداد داشت. از او هم درخواست برنامه کردیم اما نخواست رزومه ارائه دهد.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص انتخاب نشدن کادر فنی تپانچه گفت: برای این رشته هم ۵ یا ۶ نفر برنامه داده‌اند اما هنوز جمع بندی نهایی اتفاق نیفتاده است. کمیته فنی برنامه آنها را بررسی می‌کند و به امید خدا در این هفته یا چند روز آینده کادر فنی تپانچه هم بررسی می‌شود.

وی در خصوص حضور هانیه رستمیان در مسابقات فینال جام‌های جهانی تیراندازی بدون مربی گفت: رستمیان با توجه به رتبه‌اش به فینال فینالیست‌ها دعوت شد. البته نام او در فهرست اولیه نبود و چند هفته قبل فدراسیون جهانی با ما مکاتبه کرد و او را به این مسابقات دعوت کرد.

رسولی افزود: بعد از دعوت، رستمیان تمریناتش را پیگیری کرد و چون هنوز کمیته فنی مشغول بررسی کادر فنی است با نظر کادر فنی او فردا بدون مربی به مسابقات اعزام خواهد شد. او در این اواخر تمریناتش را ادامه داد و ما هم همه امکانات را در اختیارش قرار دادیم.

وی در ادامه در خصوص انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تپانچه گفت: همه موارد در کمیته فنی مطرح شده ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. شاید مربی ایرانی که در حال حاضر در اختیار داریم انتخاب شود. گزینه‌ها همه مطرح می‌شوند. شخص خاصی مد نظر نبوده اما صحبت‌ها انجام و عملکرد مربیان بررسی می‌شود و همه منتظر گزارش کمیته فنی هستیم.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403072015477
  • خبرنگار : 71552