امام جمعه موقت بجنورد:

عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

امام جمعه موقت‌ بجنورد گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم‌ صهیونیستی را شکست.

حجت الاسلام و المسلمین رضا براتی زاده در نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه افزود: مستکبران نقش مهمی در جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان دارند چراکه به آن پول و سلاح می‌دهند و از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شورای امنیت نیز شریک جرم است چراکه از جنایت‌های انجام شده توسط این رژیم جعلی و آدم‌کش حمایت و در مقابل آن‌ها سکوت می‌کند.

حجت الاسلام براتی زاده با گلایه از اینکه تعداد زیادی کشور مسلمان نیز وجود دارد که در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند، بیان کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در دنیا وجود دارد اما در حال حاضر به جز تعدادی از کشور مسلمان همچون ایران، عراق، سوریه و ...، بقیه کشورهای مسلمان حمایتی از این مردم مظلوم ندارند.

وی تاکید کرد: ایران به طور قطع حمایت خود را از مردم فلسطین، لبنان و جبهه مقاومت انجام خواهد داد و این مسیر را ادامه می‌دهد.

امام‌جمعه موقت بجنورد در ادامه با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گفت: این سفر در تاریخ این استان ماندگار باقی خواهد ماند، در این سفر مقام معظم رهبری به ظرفیت های استان اشاره فرمودند.

وی افزود: این سفر برای مردم خراسان شمالی خیر و برکات زیادی به همراه داشت و این استان را متحول کرد.

حجت الاسلام براتی زاده به روزهای استاندارد و مقابله با بلاهای طبیعی اشاره و  اظهار کرد: خراسان شمالی یکی از استان هایی است که همیشه با بلاهای طبیعی سیل و زلزله مواجه است بنابراین برای کاهش خسارت ها و مقابله با آن باید استانداردهای لازم را در ساخت منازل و زیرساخت‌ها رعایت کنیم.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072015462
  • خبرنگار : 50046