«باغ کیانوش» و فیلم سروش صحت آبان‌ماه به سینماها می‌آیند + تیزر

فیلم سینمایی «باغ کیانوش» از اوایل آبان‌ماه میزبان مخاطبان خود در سینماهای سراسر کشور می‌شود. همچنین دوم آبان تاریخ شروع اکران «صبحانه با زرافه‌ها» اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، «باغ کیانوش» نخستین تجربه کارگردانی بلند رضا کشاورز حداد سال گذشته در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در روزهای گذشته در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان نیز به نمایش درآمد.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، قرار است همزمان با آغاز هفته نوجوان در اوایل آبان‌ماه، «باغ کیانوش» در سینماها اکران شود.

این فیلم سه پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری و جایزه بخش نوجوان را از سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گرفته است.

شهرام حقیقت‌دوست، علیرضا آرا، با حضور عباس جمشیدی فر و همچنین مجید پتکی، مهدیه نساج، لادن ژافه‌وند و مهدی فریضه بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در آستانه اکران نخستین تیزر آن با طراحی و ساخت امید میرزایی رونمایی شده است.  

این اثر که محصول مشترک باشگاه فیلم سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و پخش آن را موسسه بهمن سبز برعهده دارد،  با پشتوانه‌ای از اقتباس، مخاطب خود را به دنیای سرشار از فانتزی‌های ماجراجویانه و جسورانه چند نوجوان مهمان می‌کند؛ نوجوانانی که قرار است دنیای بزرگ‌ترها را نجات بدهند.  

علاوه بر «باغ کیانوش» که از اوایل آبان روی پرده می‌رود، فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت نیز از دوم آبان در سینماها اکران می‌شود.

در دومین فیلم صحت که به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی ساخته شده، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، هوتن شکیبا، هادی حجازی‌فر و بیژن بنفشه‌خواه بازی کرده‌اند.

تیزر فیلم سینمایی «باغ کیانوش» را ببینید:

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403072015455
  • خبرنگار : 71219