رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یکی از ابعاد مهم و سرنوشت‌سازی که توانسته پلیس را در هدف اصلی حاکمیت رهنمون کند، تعهد و اعتقاد دینی پلیس است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین سجاد نوری در برنامه تلویزیونی صف خدمت شبکه اشراق استان زنجان ضمن عرض تبریک هفته فراجا، به تبیین ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی پرداخته و اظهار کرد: یکی از عوامل موفقیت در هر جامعه‌ای انتظام آن جامعه است؛ انتظام جامعه هم منوط به عملکرد درست مردم و به تعبیری، کسانی که مامور انتظامی آن جامعه هستند.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای در تراز جمهوری مقدس اسلامی را تعریف کنیم دو مسئولیت متوجه جامعه است؛ اولین مسئولیت انتظام‌بخشی و مسئولیت دوم قانون‌مداری است که امسال در هفته فراجا این شعار انتخاب شده است.

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تأکید بر این مسئله که ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است، گفت: ما بر این اصل معتقدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین نظام‌ها و کشورها است که دارای انضباط اجتماعی خاص است. چون که مولفه‌های انتظام‌بخشی در جامعه

اسلامی بر اساس مؤلفه‌های دینی و مبانی اسلام است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته که یکی از ابعاد مهم و سرنوشت‌سازی که توانسته پلیس را در هدف اصلی حاکمیت رهنمون کند تعهد و اعتقاد دینی پلیس است، عنوان کرد: اقدامات فرهنگی، مسائل و باورهای دینی، باورهای درونی هر فرد که به واسطه همان باورها خدمات خود را به مردم عزیز ارائه می‌کند.

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان درخصوص مؤلفه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اعتقاد به مبانی اصلی اسلام و اعتقاد به مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی، تعهد تربیتی، تعهد انقلابی و حتی تعهد انضباطی پلیس در جامعه از جمله این ترازها محسوب می‌شوند.

نوری، از رضایت مردم به عنوان رضایت ولی‌فقیه و از رضایت‌مندی این دو به عنوان رضایت الهی یاد کرده و خاطر نشان کرد: مسائل اجتماعی از اولویت‌ها پلیس بوده و در کنار کار انتظام‌بخشی و تولید امنیت به مردم می‌پردازند.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071915280
  • خبرنگار :