نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

کم‌توجهی به آموزه‌های دینی عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم‌توجهی به دین و آموزه‌های دینی در جامعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «وعد مرادبیگی» امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳، در مراسم افتتاحیه دروس رشته تخصصی مشاوره اسلامی اظهار کرد: دین برای تمام مشکلات فرا روی بشر برنامه‌های خاصی دارد که کارشناسان و متخصصان در هر زمان می‌توانند آن‌ها را استنباط و به‌کارگیری کنند.

وی افزود: اگر آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی از جمله طلاق، اعتیاد، خودکشی، مشکلات تحصیلی، اختلافات خانوادگی، نارضایتی شغلی، اضطراب، افسردگی در زندگی صنعتی امروزی گسترش پیدا کرده است به این دلیل است که کمتر به دین و آموزه‌های آن توجه شده است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری  با تأکید بر جهاد سیاسی و بصیرت‌افزایی‌ جامعه به‌عنوان یکی از رویکردهای مهم فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون خاطر نشان کرد: بنده دست یاری به طرف طلاب و روحانیون دراز می‌کنم چرا که روحانیون و طلاب با مشاوره‌های خود می‌توانند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش اختلاف سلیقه کارکنان و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم موثر باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی گفت: اکنون که رشته مشاوره اسلامی در استان دایر شده است امیدواریم که طلاب و روحانیون استان از این ظرفیت نیز بهره کافی را برده و بتوانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان داشته باشند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071915255
  • خبرنگار : 71299