اسطوره، غایب بزرگ نفت/ حدادی: مصدومیت داشتم و بازی نکردم

اسطوره بسکتبال ایران گفت: به دلیل مصدومیتی که در بازی دوستانه برایم ایجاد شد در هفته نخست لیگ برتر بازی نکردم.

به گزارش ایسنا، حامد حدادی فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان که در بازی هفته نخست این تیم غایب بزرگ آبادانی‌ها بود، درباره دلیل حضور نداشتن در ترکیب جنوبی‌ها توضیح داد: در بازی دوستانه‌ای که با تیم طبیعت اسلامشهر داشتیم دچار مصدومیت شدم و امروز با تصمیم کادر فنی و پزشکان استراحت دارم. در ادامه راه همراه تیم خواهم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این غیبت او به بحث کم شدن قراردادهای بازیکنان نفت نیز ارتباط دارد؟ تصریح کرد: این صحبت‌ها صحت ندارد و اصلا ارتباطی به این موضوع ندارد اما واقعیت این است که اتفاق خوبی نبود و متاسفانه یکسری از درون باشگاه نفت به خود باشگاه نفت و خصوصا تیم بسکتبال ما ضربه زدند که امیدوارم در ادامه این شرایط بهبود یابد.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد همه بازیکنان کاهش یافته است؟ توضیح داد: بله! ۲۵ درصد از قرارداد همه بازیکنان و حتی خود من کاهش یافته است اما اتفاق خوبی نبود. ما باید از افزایش قراردادهای بسکتبال خوشحال باشیم نه اینکه دیواری کوتاه‌تر از بسکتبال نباشد. متاسفانه باشگاه‌ها در حق بسکتبال بدی می‌کنند و این خوب نیست.

حدادی گفت: بدون شک کم کردن قراردادها روی روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت اما مشکل درون خانواده‌ای بود و حل می‌شود. من خودم پیشنهادهای خیلی بیشتر داشتم اما به عشق آبادان به این تیم آمدم و متاسفانه مشکلاتی از درون باشگاه پیش آمد که خوب نبود.

اسطوره بسکتبال ایران ادامه داد: خوشبختانه تیم ذوب‌آهن در نخستین روز لیگ اعلام کرد که به تیم‌داری خود در بسکتبال ادامه می‌دهد و از این اتفاق بسیار خوشحال هستم. بازیکنان و ملی پوشانی که الان تیم ندارند در ادامه امکان همکاری با ذوب‌آهن را دارن که اتفاق خوبی است. بازیکنان بسکتبال هم خانواده دارند و چشمشان به همین قراردادهای لیگ است. امیدوارم در سال‌های بعد شاهد چنین اتفاق تلخی نباشیم.

او با انتقاد از عدم ثبت قراردادها نیز گفت: متاسفانه امسال در ثبت قراردادها هم مشکلاتی در سامانه وجود داشت. در حالی که ما فکر می‌کردیم قراردادها ثبت است این اتفاق نیفتاده بود و اگر بازیکنی در چنین شرایطی هنگام تمرینات مصدوم شود، باشگاه مسئولیتی در قبال او ندارد که اتفاق خوبی نیست. البته سامانه همچنان باز است و اگر بازیکنی بخواهد قرارداد ثبت کند اتفاق خوبی است که یک فرصت برای تیم ذوب‌آهن است تا تیم خود را ببندد.

حدادی در پاسخ به این سوال که دلیل این اتفاقات و نقاط ضعف چیست؟ توضیح داد: در ابتدای فصل ما گفتیم که باید با یک سبک مشخص لیگ برگزار شود و حتی اگر اشتباهاتی هم داشت حداقل پنج سال با آن شیوه پیش برویم اما متاسفانه باز هم این اتفاق نیفتاد و شاهد بی‌نظمی هستیم. به عنوان مثال ما گفتیم هر تیم سه بازیکن خارجی جذب کند اتفاق خوبی است اما الان باشگاه‌ها به بازیکنان داخلی پول نمی‌دهند تا پول بازیکن خارجی جور شود که خوب نیست.

او در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: همه باید به این نتیجه برسیم که بسکتبال نیازمند یک برنامه بلندمدت است و باید به این موضوع توجه کرد. امیدوارم برای سال‌های بعد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و بسکتبال را که خانواده کوچکی است اذیت نکنیم. ما باید در خانواده بسکتبال مشکلات را حل کنیم و در غیر این صورت آسیب می‌بینیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403071915227
  • خبرنگار : 71576