با معرفی تیم‌های برتر،

لیگ مباحثات فرهنگیان گلستان به خط پایان رسید

پس از برگزاری مسابقات در مراحل مقدماتی و نهایی، امروز با برگزاری مسابقه فینال، در آئین اختتامیه، تیم‌های برتر و برگزیده مسابقات لیگ مباحثات فرهنگیان معرفی شدند.

عصر امروز پنجشنبه ۱۹ مهر لیگ مباحثات فرهنگیان استان گلستان که به همت جمعیت فرهنگیان جوان این استان و همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از مردادماه امسال آغاز شده بود در آئینی ویژه و با حضور اعضای تیم های شرکت کننده و مسئولان این استان به خط پایان رسید و نفرات برتر و برگزیده خود را شناخت.

در ابتدای این آئین که مسابقه فینال بخش خواهران نیز برگزار شد تیم کانون توسعه تعلیم و تربیت توانست با رای هیئت داوران با شکست تیم روشنا با امتیاز ۷۸ بر ۷۲ به عنوان تیم برتر خواهران دست یافته و قهرمان این لیگ شود.

این در حالی است که دانشجو معلمان تیم شهید آیت نیز در روز گذشته و در مسابقه پایانی بخش برادران موفق به کسب عنوان قهرمانی این لیگ در این بخش شده بودند که امروز و در آئین اختتامیه لیگ مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در ابتدای این آئین مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به تاسیس مرکز رشد سرزمین برادری در این استان، افزود: تلاش کرده‌ایم در یک فرآیند سه ساله به تربیت کادر حرفه ای هنر با رویکرد هنرمند متعهد بپردازیم که به لطف خدا امروز نیز موفق بوده‌ایم.

سیدحسام بنی فاطمه معلمان را نقطه اتکای فرهنگ کشور دانست و خاطرنشان کرد: ما آماده ایم برای ارتقای توانمندی مهارتی معلمان در حوزه هنر در کنار آموزش و پرورش قرار گرفته و نگاه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب را در این بخش اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه زبان هنر زبانی گویا و برقرار کننده کامل ارتباط با مخاطب است، ادامه داد: هنر متعهد هنری است که می تواند امروز در کنار دغدغه و توانمندی معلمان شایسته کشور به تحول در نظام آموزش و پرورش کمک شایانی کند.

در پایان این آئین از تیم های نخست تا سوم با اهدای هدایایی فرهنگی و به ترتیب ۱۰، هشت و پنج میلیون تومان جایزه نقدی تجلیل صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، این آئین با حضور مدیران ارشد استان گلستان از جمله مدیرکل آموزش و پرورش،  مدیرکل حوزه هنری، مسئول بسیج فرهنگیان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، رئیس سازمان دانش آموزی، جانشین قرارگاه عاشورائیان و جانشین جمعیت فرهنگیان جوان کشور برگزار شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071915210
  • خبرنگار : 50477