سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

بالا بردن سرانه مطالعه ارتقای شاخص‌های توسعه در کشور را به دنبال دارد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: بالا بردن سرانه مطالعه ارتقای شاخص‌های توسعه در کشور را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی امروز نوزدهم مهرماه با حضور در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: ارتقای سطح مطالعه‌ دانش‌آموزان و خانواده‌ها تضمین کننده سلامت روحی و روانی جامعه و موجب پیشرفت علمی آنان خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن یوم‌الله ۱۳آبان افزود: طراوت‌بخشی به برنامه‌ها و ایجاد انگیزه برای جوانان و همچنین ارائه بسته‌های محتوایی مناسب از اولویت‌های اصلی مراسم ۱۳آبان امسال خواهد بود و کتابخانه های عمومی با استفاده از ظرفیت‌های فکری و اجرایی خود نقش موثری در این زمینه می‌تواند ایفا کند.

در ادامه این دیدار، مدیرکل کتابخانه های عمومی  لرستان نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳آبان گفت: پویش های مختلفی برای بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی با رویکرد دانش افزایی نسل جوان در رابطه با چرایی و چگونگی واقعه ۱۳آبان سال۱۳۵۷ طرح ریزی شده و اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبزیان خاطرنشان کرد: همچنین دو مجموعه کتاب ارزشمند در حوزه مفاهیم و مبانی انقلاب اسلامی که در سطح استان به چاپ رسیده در این ایام رونمایی شده و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071915186
  • خبرنگار : 50177