صعود ۲۶ پله‌ای سازمان مدیریت و برنامه کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد کشور

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور به شماره نامه ۳۴۷۷۳۳ مورخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ این سازمان در بین استانهای کشور موفق به کسب رتبه سوم در اجرای ارزیابی عملکرد سازمانی شد.

جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک این موفقیت، گفت: این ارزیابی هرساله توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: هدف اساسی، ارتقا عملکرد سالانه سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها مطابق با اهداف و برنامه های توسعه نظام اداری است که در ارزیابی اخیر و بررسی شاخص‌های عملکرد سال ۱۴۰۲، استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب رتبه سوم در کلیه ابعاد و فعالیت‌های سازمان شامل ۱۲ محور و ۹۱ شاخص‌ در بین ۳۱ استان کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

شاهینی، مشخص شدن نقاط قوت و ضعف را یکی از  اساسی‌ترین اهداف ارزیابی عملکرد عنوان و تصریح کرد: در این طرح جزئیات ارزیابی با ریز شاخص‌های هر بخش ارائه شده است که هر استان را قادر می‌سازد جهت بهبود عملکرد خود در سال آینده، بر تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف خود تمرکز کرده و جهت رفع آنها بر مبنای اهداف ارتقا نظام اداری برنامه ریزی کند.

‌سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی سال ۱۳۹۹ رتبه ۳۰، سال ۱۴۰۰ رتبه ۳۰،  سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۹ و در سال ۱۴۰۲ رتبه ۳ کشوری را در میان استان‌ها کسب کرده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403071915145
  • خبرنگار :