افتتاح نخستین دفتر حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله در مازندران

نخستین دفترحمایت از جبهه مقاومت وحزب‌الله به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران دربابل افتتاح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز ۱۹ مهر در مراسم افتتاح نخستین دفتر حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله در بابل اظهارکرد: این دفتر با هدف دریافت حمایت‌های مردمی و تقویت جبهه مقاومت افتتاح شد.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار به ضرورت توجه همگانی به فرمان جهاد ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد و افزود: این دفتر در راستای حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله به منظور دریافت هر نوع کمک مادی و فرهنگی و ایده‌های حمایتی در بابل جنب اداره کل تبلیغات اسلامی راه اندازی شد .

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر فرمان جهاد فوری و شرعی است تصریح کرد: امروز این پیام را از مازندران به آمریکا و سگ هار منطقه اسراییل غاصب می‌دهیم که حمایت از حزب الله در قلب‌های همه مسلمین است و امروز همه ما یک سفارتخانه در قلب خود ساخته‌ایم و سفیری برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت و حزب الله هستیم .

عضو شورای عمومی مازندران با اعلام آمادگی جمع کثیری از مردم دیار علویان در مبارزه فیزیکی با آمریکا و اسراییل، خاطرنشان کرد: اگر امروز زمینه حضور فیزیکی در جهاد با کفر زمانه مهیا نیست، مردم ما می‌توانند، در زمینه‌های مختلف دیگر در این جهاد بزرگ شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: هر کسی با هر شیوه‌ای که می‌تواند با جامعه مخاطب خود، در هر زمینه‌ای که توان جهاد دارد در این مسیر دست یاری دهد و جبهه پشتیبانی از جبهه مقاومت را کمک کند.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار با اشاره به گستردگی جغرافیای مقاومت در جهان امروز، بیان کرد: جبهه مقاومت امروز گسترده‌تر و قوی‌تر از هر زمان دیگری است و همه باید به این جبهه کمک کنیم و این مرکز به عنوان مرکز ایده پردازی و هم مرکز هدایت و راهبری همه دوستداران حزب الله است.

وی یادآورشد: برخی از جوانان در زمینه طراحی پوستر، برخی هم در رزم مستقیم و مقابله با اسراییل و برخی هم کمک‌های مالی و غیره را در این مسیر مدنظر خود داده و اظهار آمادگی کردند، لذا این دفتر پشتییبانی و مرکز امید جبهه مقاومت در مازندران است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071915136
  • خبرنگار : 50490