استاندار لرستان:

دسترسی مردم به خدمات مهیا شود

استاندار لرستان گفت: دسترسی مردم منطقه ززوماهرو به خدمات مهیا شود.

ابوطالب شفقت امروز (۱۹ مهرماه) در بازدید از بخش شول‌آباد الیگودرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم این منطقه مطالباتی نظیر راه دسترسی و بهداشت و درمان و ارتقای منطقه را بیان کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به قول‌های مسئولین کشور و مسئولیت استانی، تلاش خواهیم کرد دسترسی مردم به خدمات را فراهم کنیم؛ البته ارتقای منطقه فرآیندهایی دارد که باید طی شود.

استاندار لرستان گفت: فرماندار شهرستان را مامور کردیم تا به تعهداتی که داده شده نظارت داشته و کارها انجام شود؛ ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت، پنج کیلومتر آسفالت جدید و مابقی راه‌شکافی شوند.

شفقت بیان کرد: راه دسترسی ارتباطی این منطقه با خوزستان شش کیلومتر بوده که در دستور کار قرار داده شده تا به سرعت انجام شود؛ یک اختلاف بین راهسازی و منابع طبیعی وجود دارد که باید ایرادات منابع‌طبیعی برطرف شود.

وی افزود: اهالی این منطقه در بحث گاز، آب شرب و کشاورزی مطالباتی داشتند و در خصوص تعاونی عشایری نیاز است این تعاونی از الیگودرز به دیگر شهرستان‌ها منتقل شود.

استاندار گفت: برخی از خدمات نظیر بهداشت و درمان وابسته به شهرهای دورود و خرم‌آباد است و چنانچه مقدور بوده براساس اولویت دسترسی تامین تا مردم به راحتی به این خدمات دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071915112
  • خبرنگار : 50177