فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان:

سپاه و نیروی انتظامی با پشتوانه مردمی در تامین امنیت در تعامل و همکاری هستند

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با فرمانده انتظامی استان هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام  امروز پنجشنبه ۱۹مهر، در این دیدار با گرامیداشت یاد خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای نیروی انتظامی و شهید جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله، هفته فراجا را تبریک گفت و اظهار کرد: نیروی انتظامی با جهاد بی‌وقفه امنیت پایدار ایران اسلامی را تامین می‌کند.

وی افزود: سپاه و نیروی انتظامی با پشتوانه مردمی در برنامه‌های مختلف استان و تامین امنیت در تعامل و همکاری خواهد بود.

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام در ادامه این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی استان هرمزگان بر عزم جدی این نیرو در تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا درمسیر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

سردار جاودان فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار با تشکر از حضور فرمانده سپاه استان و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی استان گفت: نیروی انتظامی با بکارگیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است.

‌وی در راستای تعامل سپاه با نیروی انتظامی افزود: همکاری و هماهنگی سپاه در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی پیشبرد برنامه‌های ستاد را به همراه دارد.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071915107
  • خبرنگار : 50673