نخستین همایش «ارتقای منزلت نماز» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین همایش «ارتقای منزلت نماز» ویژه نیروهای مسلح در  استان برگزار خواهد شد که آثار فرهنگی، ادبی و هنری این همایش در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد حبیبی امروز ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته ناجا در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بالا بردن بینش سیاسی کارکنان نیروی انتظامی و همچنین فضاسازی انقلابی و دینی از مهم‌ترین وظایف سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی، افزود: آشناسازی بیش از پیش پلیس و بالا بردن سطح بینش، منجر به باورمندی می‌شود، و برخورد حکیمانه و قاطعانه با مردم را به دنبال دارد.

حبیبی به برگزاری طرح حفظ قرآن در قالب طرح حافظان اشاره کرد و گفت: کارکنان، خانواده‌ها و بازنشستگان از یک تا ۳۰ جزء قرآن را می‌توانند  با شرکت درکلاس‌ها حفظ کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کارکنان و خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، تصریح کرد: نخستین همایش ارتقای منزلت نماز ویژه نیروهای مسلح در  استان برگزار خواهد شد که آثار فرهنگی، ادبی و هنری این همایش در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

حبیبی ادامه داد: این همایش در بخش‌های مقاله‌نویسی، عکس، فیلم کوتاه، شعر و سرود برگزار خواهد شد و افراد می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه از طریق پیام‌رسان‌های ایتا یا سروش به شماره ۰۹۳۷۸۴۵۶۲۰۰ ارسال کنند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، گفت: راهکارهای عملی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در نیروهای مسلح و ارتقای انگیزه کارکنان و خانواده آن‌ها نسبت به نماز اول وقت با حضور در مساجد، نمازهای جماعت و تاثیر نماز در افزایش سلامت معنوی و روحی کارکنان نیروهای مسلح از محورها و اهداف سازمان عقیدتی سیاسی است.

وی بیان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و نیروهای مسلح برنامه‌های مختلفی به ویژه اعزام کارکنان و خانواده آنها به عتبات عالیات و مشهد مقدس را در دستور کار قرار داده است.

حبیبی گفت: برنامه چهارشنبه‌های قرآنی و طرح معراج در نیروی انتظامی نیز در راستای ارتقائ سلامت روحی و معنوی کارکنان برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سال‌گذشته نیروی انتظامی استان در مسابقات قرآنی کارکنان ناجا و خانواده آنها مقام دوم و امسال مقام نخست کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071915072
  • خبرنگار : 50975