استاندار گیلان:

وفاق دولت و قوه قضائیه زمینه ساز تحکیم سرمایه اجتماعی است

استاندار گیلان با بیان اینکه همکاری و هم افزایی دولت و قوه قضائیه، زمینه ساز بسط و تحکیم سرمایه اجتماعی و رضایت عمومی است، گفت: وفاق مسئولان در تمامی بخش ها، منشا خیرات و برکات فراوان برای جامعه است.

هادی حق شناس امروز، ۱۹ مهرماه در دیدار با رئیس کل و شورای معاونین دادگستری استان گیلان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ماست، افزود: این مهم بدین معناست که هر کسی هر کاری از دستش بر می آید برای موفقیت جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

وی با بیان اینکه قوه مجریه وسط میدان خدمت به مردم است، اظهار کرد: فرصت خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت کشور، نعمت بزرگ الهی است و باید این امانت خداوند و مردم را قدرشناسی کنیم.

استاندار گیلان در ادامه همچنین شناخت داشته ها و ظرفیت‌ها براساس اطلاعات و آمار دقیق را شرط کارآمدی مسئولان در برنامه ریزی و تصمیم سازی و در نهایت افزایش بهره وری لازم برشمرد و گفت: اگر استعدادها و ظرفیت‌های داخلی را بشناسیم و باور داشته باشیم، طبیعتا به جایگاه واقعی کشور عزیزمان ایران و استان مستعد گیلان دست خواهیم یافت.

حق شناس با قدردانی از حضور رئیس کل و معاونین دادگستری استان در استانداری، تصریح کرد: وفاق و هم افزایی مسئولان در تمامی بخش ها، منشا خیرات و برکات فراوان برای جامعه اس و قطعا همکاری و هم افزایی دولت و قوه قضائیه، زمینه ساز بسط و تحکیم سرمایه اجتماعی و رضایت عمومی است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان، ضمن آرزوی توفیق برای هادی حق شناس در جایگاه نماینده عالی دولت در استان، ابراز امیدواری کرد که با توجه به تخصص، تجارب، روحیه جوانی و شناخت کافی از استان گیلان و نیز دارا بودن دانش و درایت و مدیریت حکمرانی صحیح از سوی استاندار، شاهد روزهای خوبی برای توسعه استان باشیم.

وی انتصاب استاندار بومی را انتخابی هوشمندانه از سوی رئیس جمهور و هیئت دولت دانست و گفت: انتخاب مدیران دلسوز مردم، امید به آینده را در دل جامعه ایجاد می کند و قطعا با بهره گیری از ظرفیت های بسیار خوبی که گیلان دارد، قدم های رو به رشدی را در استان خواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه هم افزایی و وفاق مسئولان به نفع مردم خواهد بود، تصریح کرد: براساس تاکیدات رئیس قوه قضائیه، دادگستری می تواند در اجرای برنامه های دولت مفید باشد و لذا برای گره گشایی از امورات جامعه دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی گیلان با توجه به ظرفیت های فراوان زیبنده استان نیست، عنوان کرد: اینکه دولت چهاردهم برای کاهش آسیب های اجتماعی در کنار کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم و بسط عدالت در جامعه اهتمام دارد، بسیار خوشحال کننده است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403071915060
  • خبرنگار :