مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد:

ساخت مدارس استاندارد و هوشمند در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: رویکرد جدید نوسازی ساخت مدارس استاندارد و هوشمند است.

یونس بهاروند ایرانیا امروز (۱۹ مهرماه) در سلسله نشست هم اندیشی خیرین مدرسه‌ساز با تاکید بر اینکه مشارکت مردمی خیرین مدرسه ساز برای نسل آینده، اقدامات ماندگارِ درسی است که باید تدریس شود، بیان کرد: نسل آینده باید بداند که خیرین مدرسه‌ساز چه نقش مهمی در این امور دارند.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش‌وپرورش هستند و ۳۰ درصد مدارس استان توسط خیرین ساخته شده است.

این مسئول اضافه کرد: رویکرد جدید نوسازی ساخت مدارس استاندارد و هوشمند بوده که مدرسه روستای «بادیه و هوکی» هم از این نمونه است.

بهاروند ایرانیا، افزود: این مدارس با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در قالب دو  و چهار کلاسه که به سیستم هوشمند مرکزی دسترسی دارد به بهره‌برداری رسیده است.  

وی با تقدیر از نقش خیرین مدرسه ساز یادآور شد: خیرین مدرسه‌ساز بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند و با اقدام خیرخواهانه خود زمینه تحصیل دانش‌آموزان این دیار را فراهم می‌کنند.

بهاروند ایرانیا با بیان اینکه تعلیم و تربیت در کشورهای دنیا مسئله اول آنهاست، گفت: دانش‌آموزان امانت‌هایی در دست ما هستند و خدمت به آنان و جامعه فرهنگیان افتخاری بزرگ است.

این مقام مسئول بر ضرورت همکاری نهادهای زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش تاکید و اظهار کرد: نوسازی، مجمع خیرین و آموزش و پرورش یک مثلث سازنده در راستای پیش برد اهداف تعلیم و تربیت هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: برای جذب خیرین و استفاده از ظرفیت آنان فهرستی از مدارس تخریبی به همراه تصویر و فیلم تهیه شد و در اختیار خیرین قرار گرفت.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071914998
  • خبرنگار : 50177