صدور و تمدید ۱۳۹۶ مجوز فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد قشم 

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید ۱۳۹۶ مجوز فعالیت اقتصادی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

سیدمسعود آل عبایی مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه، با اعلام این خبر بیان کرد: در این مدت ۴۲۲ مجوز صنعتی، خدماتی و تجاری – بازرگانی برای برای فعالان اقتصادی صادر شده است.

وی ادامه داد: از تعداد مجوزهای صادر شده ۱۱۳ مورد مربوط به بخش صنعتی، ۱۶۷ مورد مر بوط به بخش خدماتی و ۱۴۲ مجوز نیز مرتبط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت ۹۷۴ فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف در این منطقه تمدید شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۴۷ فقره مجوز در حوزه صنعت، ۴۴۰ مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و ۳۸۷ فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی تمدید شده است.

آل عبایی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی مجوزهای صادر شده طی این مدت به رقم ۹۱ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال می رسد و ارزش تولیدات واحدهای صنعتی نیز در نیمه نخست امسال بالغ بر ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: همچنین امسال ۲ مجوز فعالیت اقتصادی برای سرمایه گذاران خارجی در این منطقه صادر شده است.

 جزیره جهانی قشم در جنوب ایران و دهانه تنگه هرمز واقع شده است و به دلیل مجاورت با اقیانوس هند، وجود منابع نفت و گاز و واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی و تجهیزات فرا ساحلی و برخورداری از تسهیلات بندری برای کشتی‌ های بزرگ (در رده پاناماکس) یکی از راهبردی ترین جزایر ایران و خلیج فارس است.

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071914925
  • خبرنگار : 50567