سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان مطرح کرد:

تاثیر کتابداران در وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: کتابداران رسانه کتابخانه‌های عمومی هستند و می‌تواند با معرفی خدمات کتابخانه عمومی در میان افراد جامعه در تبیین جایگاه کتابخانه نقش بسزایی داشته باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان امروز (۱۹ مهرماه) در دومین نشست صمیمی با مسئولین و کتابداران شهرستان خرم‌آباد، بیان کرد: کتابداران با فعالیت در کتابخانه‌های عمومی می‌توانند تاثیر زیادی در وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور داشته باشند.  

وی با تشکر از خدمات کتابداران به عنوان افسران دانایی،‌ ادامه داد: برای معرفی هرچه بیشتر نسل جدید کتابخانه های عمومی که در حال حاضر مشغول به خدمت هستند نیاز به همکاری کتابداران داریم.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه کتابداران رسانه کتابخانه‌های عمومی هستند، افزود: کتابدار می‌تواند با معرفی خدمات کتابخانه عمومی در میان افراد جامعه چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی در تبیین جایگاه کتابخانه نقش بسزایی داشته باشد.

سبزیان تصریح کرد: کتابخانه محل تعاملات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بوده و کتابداران محور اصلی این تعاملات هستند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مسائل و دغدغه‌های همکاران کتابدار که در اولین نشست مطرح شده بود، مرتفع شده است، اظهارکرد: با تلاش مستمر همه دست اندرکاران اعم از کتابداران و نیروهای ستادی، مشکلات کتابخانه‌های عمومی مرتفع خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان همدلی و همفکری را رکن اساسی موفقیت دانست و گفت: همکاران کتابخانه‌های عمومی شهرستان در اجرای برنامه‌های مختلف با یکدیگر مشارکت داشته و یقین بدانند با این هم‌افزایی و همفکری، نتیجه مطلوب‌تری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071914915
  • خبرنگار : 50177