رشته‌های ورزشی جدید به زنجان رسید

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: با افزایش رشته‌های جدید ورزشی تنوع برای سلایق مختلف نیز بیشتر می‌شود.

نرگس رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره افزایش رشته‌های جدید ورزشی در هیئت انجمن‌های ورزشی، اظهار کرد: اخیرا چندین رشته ورزشی جدید از جمله رشته‌های بک‌گامون، نت‌بال، ماهی‌گیری و پاراسل به رشته‌های هیئت انجمن‌های ورزشی زنجان اضافه شده است.

وی افزود: رشته‌های آبی فعلا کار خود را  آغاز نکرده‌اند ولی دو رشته نت‌بال و بک‌گامون کار خود را شروع کرده و تیم نت‌بال استان با دو هفته تمرین به مسابقات اعزام و چهارم کشور شدند.

او با بیان اینکه رشته نت‌بال استقبال خوبی دارد و مهر ماه استقبال‌یابی این رشته ورزشی شروع می‌شود، تصریح کرد: با افزایش رشته‌های جدید تنوع برای سلایق مختلف نیز بیشتر می‌شود؛ ولی این اقدام تا جا افتادن رشته‌های ورزشی، جذب نفرات تیم‌ها و تجهیز شدن سالن‌های ورزشی، نیاز به هزینه و زمان دارد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه هیئت انجمن‌های ورزشی، بزرگ‌ترین هیئت از نظر تعداد رشته‌های ورزشی است، هم زیرساخت‌های زیاد و هم حمایت‌های مکرری از جانب مسئولان نیاز دارد و با توجه به اینکه ورزش هیچ‌وقت حامی و اسپانسر خوبی نداشته است، این برای ما چالش بوده و هیئت انجمن‌های ورزشی نیاز دارد تا حمایت‌های چشمگیری از آن صورت گیرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071914851
  • خبرنگار : 50295