حسینی: سپهر صدرا در ادامه پیشرفت خواهد کرد

سرمربی سپهر صدرای مشهد گفت: قطعا بازیکنان در هفته‌های آتی پیشرفت خواهند کرد و روز به روز در لیگ بهتر خواهیم شد.

امیر حسینی در جمع خبرنگاران پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: هفته خوبی پشت‌سر نگذاشتیم و بازگشت‌مان از ارومیه به مشهد پس از دیدار با شهرداری ارومیه برای ما سخت شد، اما با این وجود از عملکرد و نمایش بازیکنان رضایت دارم.

وی با اشاره به اینکه شکست تیمش به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان است، عنوان کرد: بازیکنانم تمام تلاش و توان خود را در بازی به کار گرفتند، اما روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی سپهر صدرای مشهد اضافه کرد: تمرینات خود را خیلی دیر آغاز کردیم و این اشتباهات در تیم ما طبیعی است. بازی دومی است که بازیکنان در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم هرچه سریع‌تر به این اشتباهات پایان دهیم.

حسینی گفت: نمایش‌های متفاوت در ست‌ها مختلف به دلیل عدم انجام بازی‌های تدارکاتی است. بازیکنان کنار یکدیگر بازی نکرده‌اند و وقتی در بازی از حریف عقب می‌افتند، نمی‌توانند به بازی بازگردند.

سرمربی سپهر صدرای مشهد با اشاره به حواشی پایان بازی بیان کرد: زمانی که بازی متوقف می‌شود، بازگشت به بازی برای تیم حمله‌کننده سخت‌تر است. بدن بازیکنان پس از حواشی ست پنجم سرد شد و تنش به وجود آمده به ضرر تیم ما تمام شد.

وی در مورد عملکرد داوری افزود: داور عملکرد خوبی داشت، اما متاسفانه داوران خط که از مشهد هستند، خطاهای زیادی داشتند. البته داور بازی در ست پنجم باید حواشی را مدیریت می‌کرد که نتوانست از پس آن بربیاید.

سرمربی سپهر صدرای مشهد در خصوص ادامه روند تیمش در لیگ برتر یادآور شد: قطعا بازیکنان در هفته‌های آتی پیشرفت خواهند کرد و روز به روز در لیگ بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071814746
  • خبرنگار : 50093