معاون راهداری استان خبر داد

رفع ۳۳ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال

معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال ۳۳ نقطه حادثه خیز و مستعد حادثه خیز در این استان رفع می شوند.

«محمد حسین پور قندعلی» روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ در نشست هماهنگی برنامه های روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی استان افزود: یکی از وظایف راهداری جلوگیری از بلایای طبیعی و کاهش اثرات بلایای طبیعی رای حفظ جان و مال مردم در حال تردد از جاده‌هاست.

وی اظهار کرد: امیدواریم امکانات و تجهیزات راهداری توجه بیشتری شود و امکانات بهتر و مدرن‌تر جهت خدمات رسانی بهتر به مردم تامین شود.

معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه امسال ۳۰ میلیارد تومان برای اصلاح، بازسازی و احداث آبروها در جاده‌های استان هزینه شده است.

حسین پور قندعلی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی، اورهال و تعمیر ماشین آلات راهداری استان گرفته‌ایم، قرارداد ۵۰۰ میلیارد تومانی برای خرید ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری منعقد کردیم و ۲۸ دستگاه از ماشین آلات فرسوده راهداری استان که از چرخه فعالیت خارج شده بودند با اورهال کردن آنها، به چرخه ناوگان راهداری اضافه شدند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود گردنه های برفگیر، مه گیر، پیج های و شیب‌های تند، ۴۵۰ میلیارد تومان برای ۲۰ نقطه مستعد حادثه خیز و ۱۳ نقطه حادثه خیز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار گرفته ایم.

به گزارش ایسنا، معاون راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۸۵ درصد از نقاط مستعد حادثه در جاده‌های استان رفع شده‌اند و از ۱۳ نقطه حادثه خیز استان طی سال گذشته پنج نقطه رفع شده و ۸ نقطه نیز در دستور کار قرار دارد که چهار نقطه آن اجرا و مابقی تا پایان امسال رفع خواهند شد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403071814741
  • خبرنگار :