مدیر توزیع برق ایثار ارومیه اعلام کرد

هزینه ۴۲ میلیارد ریالی برای رفع عیوب شبکه برق منطقه ایثار ارومیه

مدیر توزیع برق ایثار ارومیه از اجرای دو هزار عملیات تعمیرات پیشگیرانه خطوط فشار متوسط هوایی و زمینی، خطوط فشار ضعیف هوایی و پست‌های هوایی و زمینی توسط این مدیریت طی ۶ ماهه امسال خبر داد.

علی اکبر خراسانی ضمن تشریح عملکرد ۶ ماهه این مدیریت در سال جاری؛ به عملیات گسترده تعمیرات پیشگیرانه در این مدیریت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه با تلاش همکاران اداره بهره برداری و در راستای استمرار خدمات رسانی مطلوب به شهروندان پس از انجام بازدیدهای صورت گرفته تعداد ۲ هزار عیب در طول شبکه شناسایی و با تلاش اکیپهای مدیریت توزیع برق ایثار بر طرف شد.

مدیر توزیع برق ایثار ارومیه اعتبار هزینه شده برای انجام تعمیرات پیشگیرانه را اشاره کرد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای رفع عیوب شناسایی شده در خطوط فشار متوسط هوایی و زمینی، خطوط فشار ضعیف هوایی و نیز پستهای هوایی و زمینی بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال است که در صورت عدم رفع هریک از این عیوب علاوه بر خسارات چشمگیر به تجهیزات شرکت، مشکلات عدیده‌ای در برق رسانی به مشترکین ایجاد می شد.

وی همچنین ادامه داد: روشنایی استاندارد معابر و شریان‌های اصلی و فرعی شهرها و روستاها با توجه به اولویت بندی‌های در نظر گرفته شده به صورت مستمر توسط اکیپ های این مدیریت مورد نظارت و بازبینی قرار می‌گیرد.

خراسانی اضافه کرد: اصلاح و احداث روشنایی معابر در ۳ روستای موانا، تولی و کوتالان از توابع شهرستان ارومیه با هدف تامین برق مستمر و پایدار و افزایش سطح رضایت مندی مشترکان از دیگر اقداماتی است که به همت جهادگران روشنایی مدیریت توزیع برق ایثار در ۶ ماهه امسال انجام شده است.

وی مجموع چراغ های نصب شده جهت تامین روشنایی معابر در این ۳ روستا را ۲۶۱ چراغ عنوان کرد و افزود: این تعداد چراغ روشنایی در این روستاها یا به منظور تامین روشنایی روستایی که فاقد روشنایی معابر بوده و یا دارای روشنایی معابر مناسب نبودند، نصب شد.

مدیر توزیع برق ایثار ارومیه تصریح کرد: طرح کاهش تلفات شبکه توزیع برق از طریق تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار یکی از طرح هایی است که در مدیریت توزیع برق ایثار نیز همانند سایر نواحی در سال های اخیر با جدیت دنبال می شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت توزیع برق ایثار در ۶ ماهه نخست امسال و باهدف کاهش تلفات شبکه نسبت به تعویض ۶۰ هزار متر شبکه سیمی در مناطق مختلف شهری و ۲۰ هزار متر در روستاهای گرده بلیچ،کوتالان،تولی،انبی و گوجار ارومیه که تحت پوشش این مدیریت هستند، اقدام کرده است.

خراسانی ضمن اشاره به اجرای طرح اصلاح و جایگزینی چراغهای گازی و پر مصرف معابر با چراغ های کم مصرف؛ تشریح کرد: مدیریت توزیع برق ایثار همچنین از ابتدای سال طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر و تبدیل چراغهای پرمصرف گازی به ال ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را با نصب ۱۵۰ چراغ ال ای دی در برخی از معابر و خیابان های ارومیه عملیاتی کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، وی ادامه داد: محل نصب این چراغ‌ها در خیابان حیدر بابا ۱ و ۲ می باشد که طی این عملیات لامپ های ۱۰۰ وات ال ای دی کم مصرف جایگزین چراغ های گازی و سدیمی پر مصرف شده اند .

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071814726
  • خبرنگار : 50136