یک مسئول ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان:

استاندار جدید فارس اتصال استان به خلیج فارس را دنبال کند

مسئول ستاد انتخاباتی ثمر مسعود پزشکیان در فارس از استاندار جدید این استان خواست تا بحث توسعه و اتصال استان به خلیج فارس را دنبال کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدبهرام حسینی امروز، ۱۸ مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن تبریک انتصاب حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس به تبیین انتظارات ستاد ثمر مسعود پزشکیان استان پرداخت و گفت: از استاندار جدید فارس انتظار داریم نسبت به توسعه استان و اتصال به خلیج فارس که یکی از مؤلفه‌های مهم توسعه محسوب می‌شود، اقدام کند.

وی اظهار کرد: همچنین استاندار جدید فارس برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع از همه کارشناسان و علاقه‌مندان ‌به نظام ‌اسلامی و کشور عزیزمان برای تحقق این اهداف کمک بگیرد و در احیای قانون‌مداری و استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی که از اهداف نظام جمهوری اسلامی و خواست مقام معظم رهبری است به عنوان مردم‌سالاری دینی از وجود جوانان استفاده کند.

حسینی همچنین بر ضرورت اهتمام به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و تسهیل در روند جهش تولید و تسهیل و بهبود فضای کسب و کار با استفاده از ظرفیت جوانان تأکید کرد و خواستار توجه استاندار جدید فارس به معیشت مردم، ازدواج جوانان و ساماندهی خانواده‌های مستضعفین با ایجاد اشتغال و به دوری از گداپروری شد.

مسئول ستاد انتخاباتی ثمر مسعود پزشکیان در استان فارس تصریح کرد: فارس رتبه سوم سپرده‌های بانکی را دارد اما وضعیت حمایت نظام بانکی از تولید و تولیدکنندگان قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: رسانه‌های معاند در ایام انتخابات تلاش زیادی برای تشویق مردم ایران به منظور عدم حضور در انتخابات ریاست جمهوری کردند اما ملت ایران با بینش سیاسی و بصیرت دینی خود حضور پررنگی در انتخابات داشتند و این مشارکت مردم هم وظیفه دولت را برای ارائه خدمات بهتر به مردم سنگین‌تر می‌کند.

حسینی با تأکید بر اینکه عزل و نصب‌های مدیران بدون مشورت با کمیته مشورتی انتصابات در استان موجب صدمات جبران‌ناپذیری به مدیریت استان می‌شود، گفت: در ستاد ثمر استان فارس کمیته انتصاب داریم و اگر استاندار جدید فارس علاقه داشته باشد و با ما مشورت کند، می‌توانیم افراد کارآمد، متخصص، پاکدست و مردمی را به آنان معرفی کنیم کما اینکه استاندار جدید و رئیس جمهور هم جزو گزینه‌های ستاد ثمر استان فارس بوده است.

مسئول ستاد انتخاباتی ثمر مسعود پزشکیان در فارس در ادامه سخنان از کمیته انتصابات وزارت کشور، وزیر کشور و معاون سیاسی وزیر کشور و هیئت وزیران و به خصوص رئیس جمهور به دلیل انتخاب حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه استان فارس استانداران نادر و کم‌نظیری را به یاد داشته است که در استان‌های دیگر، نظیر نداشته است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بی‌بدیل استان فارس، باید استانداری انتخاب می‌شد که به این ویژگی‌ها و ظرفیت‌ها آشنایی کامل داشته باشد که استاندار جدید فارس پیش از این به مدت ۵ سال رئیس دادگستری استان بوده است.

حامد نوروزی، معاون هماهنگ کننده ستاد ثمر استان فارس هم در این نشست خبری ضمن تبریک به استاندار جدید ابراز امیدواری کرد که وی اعتماد از دست رفته مردم را بازیابی کند و نسبت به مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه اهتمام ورزد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071814720
  • خبرنگار :