امام جمعه کرمانشاه:

امنیت خوبی در کرمانشاه حکمفرما است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خوشبختانه امروز به برکت حضور نیروهای جهادی و انقلابی از جمله پلیس مقتدر، امنیت خوبی در کرمانشاه حاکم بوده و احساس امنیت نیز در نزد مردم افزایش یافته است.

حجت الاسلام حبیب الله غفوری، امروز(۱۸ مهر) در دیدار با فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت هفته فراجا، اظهار داشت: امنیت مهمترین موضوعی است که مردم و شهروندان هر جامعه آن را از حاکمیت مطالبه می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز با وجود مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده اند، اما خوشبختانه امنیت خوبی در پهنه جمهوری اسلامی و استان کرمانشاه وجود دارد که حاصل تلاش شبانه روزی نهادهای امنیتی و حاکمیتی است.

 غفوری تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان ناظم اجتماعی و حافظ امنیت جامعه، نقش ویژه و ممتازی در تامین امنیت داخلی کشور دارد و خوشبختانه نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی توانسته‌اند به خوبی عهده دار تامین امنیت در جامعه باشند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با ابراز رضایت از امنیت فعلی استان، گفت: به برکت حضور نیروهای جهادی و انقلابی از جمله پلیس خدمتگزار، امنیت خوبی در استان کرمانشاه حکمفرماست و در طول یکسال اخیر نیز مردم به خوبی شاهد ارتقاء امنیت بوده و آن را احساس کرده‌اند.

وی کاهش محسوس بسیاری از جرائم نظیر سرقت در کنار رشد دستگیری افراد مجرم را از جمله دلایل ارتقاء امنیت در استان برشمرد و گفت: به لطف تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی امروز مجرمان در این استان از هیچ امنیتی برخوردار نیستند.

غفوری همچنین با تمجید از اقدامات و برنامه‌های سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان، وی را شخصیتی دانش محور معرفی کرد و گفت: اقداماتی که ایشان در استان انجام داده اند در نوع خود کم نظیر و همگی با ریشه علمی و عملی بوده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه سردار حاجیان از چهره های درخشان علمی و از فرماندهان خوشنام فراجاست، یادآوری کرد: اقدامات ابتکاری وی و تیم همراهش نه تنها در استان بلکه در کل کشور قابلیت اجرایی دارد و قطعا به ارتقاء امنیت کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پایان از تلاش و زحمات همه کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی کرد و گفت: مردم وفادار کرمانشاه قدردان زحمات و رشادت های این عزیزان هستند و همه ما برای سلامتی و موفقیت در انجام وظایف محوله دعا می کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071814712
  • خبرنگار :