استاندار کردستان:

بهای گندم کشاورزان کردستانی بە زودی پرداخت می‌شود

استاندار کردستان گفت: بهای گندم کشاورزان کردستانی بە زودی پرداخت می‌شود.

آرش زرەتن لهونی امروز (۱۸مهر) در نشست خود با معاون اول رییس جمهور بر ضرورت پرداخت مطالبات گندمکاران کردستانی تاکید و اظهار کرد: در نشست امروز هیأت دولت، این موضوع مطرح و قرار شد با تدابیر دولت بهای گندم کشاورزان استان به زودی پرداخت شود.

وی عنوان کرد: با طرح همین موضوع از سوی معاون اول ریاست جمهوری در جلسه امروز هیات دولت و تاکید رییس جمهور در این جلسه، مشکل پرداخت بهای گندم کشاورزان حل خواهد شد.

استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع مطالبات معوقه کشاورزان کردستان افزود: به صورت مستمر پیگیر حل مشکلات کشاورزان استان هستم و افزون بر نشست و مکاتبات لازم با معاون اول رییس جمهور، تاکنون این موضوع را چندین بار از طریق رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشاورزی پیگیری کرده‌ام.

وی ضمن قدردانی از اهتمام ویژه رییس جمهور و معاون اول در جلسه امروز هیات دولت برای تامین و پرداخت مطالبات کشاورزان کردستان؛ گفت: با توجه به آغاز فصل کاشت گندم پاییزه، پرداخت بهای گندم خریداری شده کشاورزان در اولویت دولت قرار گرفته است.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۷۱ هزار تن گندم در استان به طور تضمینی خریداری شده است که ارزش این میزان گندم بیش از ۲۰۷ هزار میلیارد ریال بوده و از این میزان تاکنون ۱۱۸ هزار و ۵۱۹ میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403071814695
  • خبرنگار : 50294