عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان کشور:

ماموریت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمانی مقاوم و آینده ساز است

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: ماموریت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان مقاوم و آینده ساز برای توسعه و پیشرفت کشور است.

صفی الله رمضان خانی،۱۸ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان خوی با بیان اینکه تغییر و تحول یک ضرورت برای داشتن جامعه ای فعال و پویا است، تصریح کرد:با تغییر و تحول سازمانی و با استفاده از نیروهای نخبه و کار آمد، جامعه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کند.

رمضان خانی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان گسترده‌ترین دانشگاه کشور است و مقام معظم رهبری هم نگاه ویژه ای به این دانشگاه دارند.

وی تصریح کرد: معلمان فرماندهان فکری جامعه و کلاس درس هستند و دانشگاه فرهنگیان نیز برج مراقبت بخش محوله وزارت آموزش و پرورش است.

مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور مجلس و استان ها ادامه داد: با حمایتهای دولت وفاق ملی و نمایندگان مجلس در برنامه هفتم، شاهد چشم انداز و رویکردهای مهم و ارزشمندی در این مجموعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تداوم راه شهدایی نظیر سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله در راس  برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان است، تصریح کرد: ضروری است در تربیت نیروهای فرهنگی رویکردی حماسه در اولویت باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان مراسم رقیه پوررستم به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان خوی معرفی شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071814679
  • خبرنگار : 50141