بهادری: باید فرش‌آرا را تا میانه‌های جدول بالا بیاوریم

بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فرش‌آرا را از شرایط به وجود آمده در ۶ بازی ابتدایی فصل جدا کرده و به رتبه‌های بالاتر در جدول نزدیک کنیم.

قدرت بهادری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فرش‌آرای مشهد در تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: تعطیلات لیگ برتر به سود فرش‌آرا بود. خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم و توانستم به هماهنگی خوبی برسیم و برای اولین بازی خود برابر فولاد هرمزگان پس از تعطیلات لیگ آماده هستیم.

وی افزود: در این تعطیلات بازی‌های تدارکاتی برای مرور تاکتیک‌های کادرفنی داشتیم. بازی‌های خوبی پشت‌سر گذاشتیم که برد و باخت آن برای ما خیلی اهمیت نداشت و به دنبال این بودیم در این بازی‌ها تاکتیک‌های خود را مرور کنیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه فرش‌آرا در فصل جاری، شرایط برای این باشگاه در فصل جاری نسبت به فصول قبل سخت‌تر است، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فرش‌آرا را از شرایط به وجود آمده در ۶ بازی ابتدایی فصل جدا کرده و به رتبه‌های بالاتر در جدول نزدیک کنیم.

بهادری گفت: در ۷ بازی باقیمانده چند بازی سخت با تیم‌های بالای جدولی داریم، اما فرش‌آرا نشان داده که با تیم‌های بالانشین، بهتر بازی می‌کند. آخرین بازی ما در لیگ برتر نیز برابر کراپ الوند بود که به تساوی رسیدیم، هرچند می‌توانستیم این تیم را در مشهد شکست دهیم. در تلاشیم از قعر جدول خارج شده و تا میانه‌های جدول صعود کنیم.

فرش‌آرای مشهد در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر، ۲ تساوی و ۴ شکست در کارنامه خود ثبت کرده و با ۲ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد. زرد و آبی‌پوشان مشهدی که در فصول اخیر سابقه نداشته قعر جدول لیگ برتر را تجربه کنند، در هفته هفتم لیگ برتر پنجشنبه ۱۹ مهر در بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان خواهند رفت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071814659
  • خبرنگار : 50093