مدیرکل بازرسی استان کرمان:

پشتیبان فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی هستیم

مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: بازرسی، سازمان نظارتی عالی است و ما بر مبنای قوانین موضوعه حرکت می‌کنیم و پشتیبان فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی هستیم.

دادخدا سالاری امروز ۱۸ مهرماه در نشست با فعالان اقتصادی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان اظهار کرد: اقتصاد استان کرمان وضعیت خوبی ندارد و علی رغم داشتن مزیت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف و رتبه اول تولید کاتد مس در کشور، رتبه اول واریز حقوق دولتی معادن و ...، اما جنوب‌شرق استان، فقیرترین بخش ایران است.

وی با اشاره به گرفتاری فعالان اقتصادی در ادارات افزود: باید تا زمانی که هستیم، کمک کنیم زیرا فرصت مسئولیت برای خدمت است و نباید مانع ایجاد کنیم.

سالاری با اشاره به سهم ۸۰ درصدی استان کرمان در تولیدات مس کشور، بیان کرد: چه زمانی کرمانی‌ها در مدیریت شرکت مس جایی داشته و تاثیرگذاری کرمانی‌ها در این شرکت چقدر است؟

بازرس کل استان کرمان با بیان اینکه مطالبه‌گری در این خطه ضعیف است، تصریح کرد: بازرسی، سازمان نظارتی عالی است و طبق قانون اساسی وظیفه دارد و بر مبنای قوانین موضوعه حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما پشتیبان فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی هستیم و مشکل این است که مرجعیت نداریم؛ باید موضوعات مطرح و نحوه حل آن ارائه و با حضور سازمان مربوطه کار دنبال شود.

به گزارش ایسنا، قطعی برق، مشکلات بیمه و مالیات، تامین مالی و .. از جمله دغدغه‌های مطرح شده توسط فعالات اقتصادی در این نشست بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071814648
  • خبرنگار : 50187