مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس:

نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این صنعت دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت صنعت برق دارند، گفت: این گونه نمایشگاه‌ها فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری و همکاری‌ها ایجاد می‌کنند.

حمیدرضا کریمی فرد، امروز ۱۸ مهر ماه از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۳ تا ۶ آبان ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چنین نمایشگاه‌هایی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت صنعت برق دارند و فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری و همکاری‌ها ایجاد می‌کنند.

کریمی فرد اظهار کرد: حضور شرکت‌های داخلی و خارجی و ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت برق در چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند فرصتی مغتنم برای تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباطات تجاری جدید فراهم کند. 

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های تخصصی صنعتی بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و نوآوری‌های شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف است لذا بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران فرصت مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این زمینه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان صنعت مذکور قرار داده و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

کریمی فرد آشنایی با فناوری‌های نوین را از دیگر مزیت‌های حضور یا بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی عنوان کرد و افزود: در چنین رویدادهایی شرکت‌ها می‌توانند با الگوبرداری یا استفاده از فناوری‌های نوین ارائه شده به وسیله سایر شرکت‌ها، برای توسعه فنی و علمی مجموعه خود بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه ضمن دعوت از علاقه‌مندان، فعالان حوزه دانشگاهی، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: بی‌تردید برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در برقراری فضای تعامل و ارتباط بیشتر جامعه علمی و دانشگاهی با صنعت برق کشور و استان، شناسایی شرکت‌ها و معرفی محصولات و خدمات به صنایع برق و انرژی و از سوی دیگر تبادل اطلاعات و تجارب نقش موثری ایفا می‌کنند. 

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071814635
  • خبرنگار : 50976