یک اجرای ویژه در حمایت از رضا آشفته

نمایش «قضیه تفنگ چخوف» که این روزها در تئاتر هامون روی صحنه است، روز شنبه ۲۱ مهر ماه در همراهی با رضا اشفته، منتقد باسابقه تئاتر که این روزها درگیر بیماری است، یک اجرای ویژه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، نمایش «قضیه تفنگ چخوف» نوشته احسان بدخشان (بر اساس طرحی از اشکان پیر دل زنده) به کارگردانی اشکان پیر دل زنده، این روزها در تئاتر هامون روی صحنه است.

گروه اجرایی این نمایش تصمیم گرفته‌اند که روز شنبه ۲۱ مهر ماه برای حمایت از رضا آشفته، روزنامه‌نگار و منتقد باسابقه تئاتر که این روزها در بیمارستان لقمان بستری است و حال خوشی هم ندارد، اجرایی ویژه روی صحنه ببرند که تمام عواید فروش آن به حمایت از این منتقد اختصاص خواهد یافت.

رضا آشفته که چند روزی است برای دومین بار پیاپی، در بیمارستان بستری شده، صبح امروز ـ چهارشنبه ۱۸ مهر ماه ـ به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان (ساختمان پنجم طبقه سوم)  لقمان منتقل شد تا ادامه درمان او در این بخش صورت گیرد.

رضا آشفته، روزنامه‌نگار و منتقد باسابقه‌ای است که بیشتر در حوزه تئاتر و سینما می‌نویسد. او مدتی پیش به دلیل عوارض ناشی از بیماری دیابت در بیمارستان بستری شد.

در مقطع فعلی نیز دو بار در بیمارستان بستری شده است.

این منتقد از شنبه گذشته برای پس از مدت کوتاهی که از ترخیص‌اش گذشته بود، دوباره به دلیل عوارض ناشی از جراحی قبلی، بیماری دیابت و کلیه در بیمارستان بستری شد که طی دو روز گذشته عوارض پوستی هم به مشکلات قبلی‌اش اضافه شده است.

گفتنی است نمایش «قضیه تفنگ چخوف» هر شب ساعت ۱۹ و به مدت ۷۵ دقیقه در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

این نمایش به تهیه‌کنندگی ریحانه راد و امیر موسی کاظمی روی صحنه است و بازیگران آن (به ترتیب ورود به صحنه) عبارتند از: محمدعلی ‌الحمد، مهران اکبری، نیکو ‌پشوتن، عماد ‌جاویدپور، محمد ‌معتضدی، درسا ‌مهری، یگانه ‌منصوری، سیاوش ‌کریما، سارا ‌عزیزی، نیلان ‌نکوئی، پرستو ‌الماس.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: ۹ تن از مشاهیر بزرگ جهان برای اولین بار در دنیای پس از مرگ با هم وارد مسابقه‌ای می‌شوند.

اجرای ویژه این نمایش در حمایت از رضا آشفته ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۱ مهر ماه روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403071814594
  • خبرنگار : 71342