رئیس کانون بازنشستگان فراجا:

فراجا در حال جبران عقب‌ماندگی‌های رفاهی بازنشستگان است

رئیس کانون بازنشستگان فراجا گفت: کانون بازنشستگان فراجا ۳۳ مرکز استانی و بیش از ۱۸۰ دفتر شهرستانی دارد و در حال جبران عقب ماندگی‌ها نسبت به نیروهای مسلح هستیم.

سردار بازنشسته مسعود جعفری‌نسب در مراسم تکریم و معارفه رئیس کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان خوزستان که امروز (۱۸ مهرماه) برگزار شد، با تقدیر از اقدامات فرماندهی انتظامی استان خوزستان در تکریم و رفع دغدغه‌های بازنشستگان، اظهار کرد: هدف از تشکیل کانون بازنشستگان این است که شأن و منزلت کارکنان پس از پایان خدمت حفظ شود.

رئیس کانون بازنشستگان فراجا تصریح کرد: در مجموعه انتظامی، فرمانده کل انتظامی کشور به عنوان پیشتاز انسجام بسیار خوبی برای خدمات‌رسانی به بازنشستگان ایجاد کرده است‌.

سردار بازنشسته جعفری نسب به اقدامات خوب انجام شده در خصوص پرداخت به موقع پاداش سنوات بازنشستگی‌، سبد معیشتی و خدمات رفاهی گفت: با پای کار آمدن فرماندهان انتظامی استان‌ها بازنشستگان در استان به عنوان یک مرجع و افتخار هستند.

موفقیت در ماموریت‌های پلیس با استفاده از توانمندی و تجربه بازنشستگان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: در حوزه پیشکسوتان و بازنشستگان فراجا چند کار اساسی برای توانمندسازی باید انجام شود هر چند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی استفاده از توانمندی و تجربه‌های بازنشستگان و پیشکسوتان برای موفقیت در ماموریت‌ها حائز اهمیت دانست، افزود: در فرماندهی انتظامی استان خوزستان، به دفتر تحقیقات ماموریت دادیم که ضمن دعوت از بازنشستگان، تجربه‌های آنان را ثبت و در چند کتاب چاپ کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دغدغه‌ها، مشکلات و اقدامات انجام شده در خصوص تکریم بازنشستگان گفت: از همه تلاش‌های جناب سرهنگ سالمی تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله از ظرفیت‌های وی استفاده خواهیم کرد.

در پایان این نشست، در حکمی سرهنگ بازنشسته مختار حیدری به عنوان رئیس کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب و از زحمات سرهنگ بازنشسته اسدالله سالمی تقدیر شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071814508
  • خبرنگار :