سومین جشن مهر سینما در قوچان برگزار می‌شود

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی، روز پنجشنبه ۱۹ مهر در قوچان برگزار می‌شود.

ابراهیم مطاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سومین جشن مهر سینمای خراسان رضوی، روز پنجشنبه ۱۹ مهر با حضور جمعی از مسئولین کشوری، استانی، شهرستانی و اهالی سینما با هدف تجلیل از فعالان سینمایی استان و شهرستان در قوچان برگزار می‌شود.

 وی افزود: در این مراسم پردیس سینمایی پارک قوچان با چهار سالن مجهز و ۵۲۲ صندلی به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

محمدعلی عباس زادگان مالک پردیس سینمایی پارک قوچان، اظهار کرد: سینما جزء ارزان‌ترین تفریح‌ها و موضوعاتی است که یک خانواده می‌تواند از آن استفاده کند و رسالت ما در این امر توجه به مناطق کم برخوردار است تا خانواده‌ها در نقاطی که به سینما دسترسی ندارند از این امکان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه پردیس سینمایی قوچان در میان مدرن‌ترین پردیس‌های سینمایی ایران قرار گرفته است، گفت: سیستم صوت و پرده نمایش با جدیدترین تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته و تمام موضوعاتی که در یک سینمای کامل و مدرن باید وجود داشته باشد در این پروژه رعایت شده است.

عباس زادگان با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر از شهروندان قوچانی بیان کرد: فاز نخست پردیس سینمایی پارک قوچان که شامل دو سالن به گنجایش مجموع ۴۴۷ صندلی در روز جمعه ۱۳ مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای این پروژه در فاز نخست ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است که بخشی از این مربوط به مقاوم‌سازی ستون‌ها و خاک‌برداری از کف سالن اصلی برای ایجاد شیب مناسب بوده است.

مالک پردیس سینمایی پارک قوچان از پیش‌بینی برای ساخت پارک بازی کودک در این مجموعه سینمایی خبر داد و تأکید کرد: این مجموعه دارای چهار سالن اکران فیلم است.

وی اذعان کرد: سالن اصلی دارای ۳۵۸ صندلی، سالن شماره دو دارای ۸۹ صندلی، سالن شماره سه دارای ۴۵ صندلی و سالن VIP دارای ۳۰ صندلی است که با تکمیل فاز دو بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‌گذاری شده و در صورت اخذ مجوز برای ساخت پارک کودک این رقم به ۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071814500
  • خبرنگار : 50253