رئیس جمعیت هلال احمر اردستان:

کمک ۶۶ میلیون تومانی مردم اردستان به غزه، یمن و لبنان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان با بیان اینکه تاکنون در شهرهای اردستان و زواره ۶۶ میلیون تومان در حمایت از مظلومان لبنان، غزه و یمن جمع‌آوری شده است، گفت: مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌های مردمی از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

مجید زارعی امروز(چهارشنبه، ۱۸مهر) در جلسه هماهنگی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن، اظهار کرد: با توجه به مصوبه وزارت کشور و ابلاغ سازمان هلال‌احمر کشور، جمعیت هلال احمر با راه‌اندازی پایگاه‌هایی در سطح استان و شهرستان‌ها، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار را در حمایت از مظلومان لبنان، غزه و یمن جمع‌آوری می‌کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۳۵ پایگاه در شهرهای اردستان، زواره، مهاباد و روستای شاخص شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، افزود: ۷۰ صندوق با همکاری ۴۰ نیروی هلال احمر و داوطلب، کمک‌های مردمی را در شهرستان‌ اردستان جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اردستان با بیان اینکه در مرحله اول جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرهای اردستان و زواره ۶۶ میلیون تومان در حمایت از مظلومان لبنان، غزه و یمن جمع‌آوری شده است، گفت: شهرستان اردستان از لحاظ کمک‌های نقدی جزء شهرستان‌های برتر استان اصفهان بوده است.

زارعی با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب چند کاروان به مرکز استان ارسال می‌شود، اضافه کرد: چادر مسافرتی، پتو، موکت، انواع کنسرو، موتور برق، سیم، لامپ، مواد شوینده و بهداشتی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن است.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم جمع‌آوری کمک‌های مردمی از روز پنجشنبه، گفت: مردم مؤمن و نیکوکار شهرستان اردستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت و بانک مرکزی پرداخت کنند. همچنین کمک‌های نقدی خود را با کد دستوری #۱*۱۱۲* به مردم لبنان، #۵*۱۱۲ *به مردم غزه، #۷*۱۱۲* به مردم یمن اهدا کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071814467
  • خبرنگار : 50121