کاهش ۴۵ درصدی سرقت سیم برق در خوزستان در ۶ ماهه امسال 

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از کاهش ۴۵ درصدی سرقت سیم برق در ۶ ماهه اول سال در استان خبرداد. 

علی خدری امروز ۱۸ مهرماه در دیدار با سردار میرفیضی فرماندهی انتظامی خوزستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، اظهار کرد: سرقت سیم برق در استان، کاهش چشمگیری داشته است و در این زمینه از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی استان قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آمارهای منتشر شده مبنی بر کاهش ۴۵ درصدی سرقت سیم برق در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: این دستاورد بزرگ، نتیجه همکاری بی‌نظیر نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق استان بوده است و با کاهش سرقت سیم برق، شاهد افزایش پایداری شبکه و کاهش قابل توجه خاموشی‌های ناخواسته در سطح استان هستیم.

خدری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی حافظان امنیت، عنوان کرد: نیروی انتظامی با تلاش‌های بی‌وقفه خود، نقش مهمی در تامین امنیت جامعه و به ویژه تأسیسات زیربنایی مانند شبکه برق ایفا می‌کند. همکاری نزدیک ما با نیروی انتظامی، به ما این امکان را داده است تا با اطمینان بیشتری به خدمت‌رسانی به مردم بپردازیم.

وی بیان کرد: در بسیاری از مناطق استان، به ویژه شهرستان‌های اندیکا، هویزه و لالی، به طور کامل موفق به ریشه‌کن کردن پدیده سرقت سیم برق شده‌ایم. این امر علاوه بر کاهش خسارات مالی، به بهبود کیفیت زندگی مردم و رونق اقتصادی منطقه کمک شایانی کرده است.

خدری همچنین به کشف بیش از ۲۲ تن سیم سرقتی در شش ماهه اول سال اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان کشف سیم سرقتی، نشان‌دهنده عزم جدی نیروی انتظامی در مبارزه با این پدیده شوم است. ما در شرکت توزیع برق نیز با اتخاذ تدابیر فنی و امنیتی، به دنبال ارتقای سطح حفاظت از شبکه برق هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به نیروی انتظامی یا شرکت توزیع برق اطلاع دهند. 

وی همچنین از رسانه‌ها خواست تا در اطلاع‌رسانی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071814445
  • خبرنگار : 50229