گران‌ترین اثر این دوره حراج تهران برای کیست؟

بیست و یکمین دوره از حراج تهران ـ جمعه ۲۰ مهرماه ـ به صورت آنلاین برگزار می‌شود؛ نمایشگاه این رویداد نیز در هتل پارسیان آزادی برپا شده است.

به گزارش ایسنا، بیست و یکمین دوره از حراج تهران ـ مهر ۱۴۰۳ ـ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. این دوره از حراج با شرکت ۱۴۰ اثر برگزار خواهد شد. 

نمایش آثار این دوره از حراج امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه و فردا پنجشنبه ۱۹ از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در هتل پارسیان آزادی ادامه خواهد داشت. 

این دوره از حراج تهران جمعه ۲۰ مهرماه به صورت آنلاین از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد. 

بیست و یکمین دوره از حراج تهران آثار هنر معاصر و هنرمندان تازه وارد در مارکت هنر ایران را به حراج خواهد گذاشت.

گران‌ترین اثر این حراج، اثری از منیر (شاهرودی) فرمانفرماییان در ابعاد ۶۰×۸۱ سانتیمتر است که حوالی دهه ۵۰ خلق شده است. برآورد قیمت این اثر حدود  ۱۲ تا ۱۰ میلیارد تومان صورت گرفته است. 

اثری از منیر (شاهرودی) فرمانفرماییان

آیدین آغداشلو با تابلوی «تابستان، زمستان از مجموعه مغربی‌ها» با بر آورد ۹ تا ۱۰ میلیارد و سپس رضا درخشانی با اثری تحت عنوان «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» با بر آورد ۸ تا ۹ میلیارد تومان جزو گران قیمت‌ترین هنرمندان این مزایده هستند.

اثری از آیدین آغداشلو
اثری از رضا درخشانی

در حراج پیشِ رو آثاری در رده‌بندی معاصر آثاری از صادق تبریزی، منیر فرمانفرماییان، آیدین آغداشلو، پرویز تناولی، فریده لاشایی، جعفر روح بخش، مسعود عربشاهی، کوروش شیشه گران و داوود امدادیان ارائه شده است و آثار ۳۵ هنرمند نیز برای اولین‌بار در مارکت هنر ایران عرضه می‌شود. 

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403071814439
  • خبرنگار : 71614

برچسب‌ها