شهردار ایلام: نیازمند همراهی رسانه‌ها و انتقادات سازنده هستیم

شهردار ایلام در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گفت: نیازمند همراهی رسانه‌ها و انتقادات سازنده آن‌ها هستیم. 

«افشین مظفری» امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳، در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان ایلام اظهار کرد: نیازمند همراهی رسانه‌های استان و همچنین انتقادهای سازنده و مطالبه گری به موقع خبرنگاران در پیشبرد اهداف سازمانی هستیم. 

وی با بیان تحقق بودجه ۱۲۰ درصد در سال گذشته گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۴۰ درصد از بودجه مورد نیاز با اعتبار بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان تحقق یافته و تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر صورت می‌گیرد. 

مظفری افزود: ساخت و تکمیل میدان مرکزی تره بار، پروژه شهر خودرو، تکمیل مرکز مانیتورینگ، زیباسازی منظر شهری از پروژه‌های در حال اجرا در شهرداری ایلام است که در مسیر اتمام این پروژه‌ها با چالش های بسیاری روبرو هستیم. 

وی تصریح کرد: در راستای تکریم جایگاه خبرنگاران ساخت و جایگزینی المان خبرنگاران فقید استان، در بلوار خبرنگار از جانب شهرداری مطرح و در دست اقدام است. 

«علی حیدربیگی» رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: عصر حاضر عصر رسانه هاست و نقش رسانه در تخریب و یا تقویت یک منطقه بسیار چشمگیر است. 

وی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان، از ظرفیت بالقوه خبرنگاران در بحث آموزش  و اطلاع رسانی در فرهنگ عمومی استفاده کنند. 

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: رسانه‌های استان آمادگی کامل برای افزایش همکاری با شهرداری را دارند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071814428
  • خبرنگار : 50469