به مناسبت روز ملی روستا و عشایر؛

تقدیر مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان از فرماندار شهرستان بندرخمیر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر هرمزگان با فرماندار شهرستان بندرخمیر دیدار و گفتگو کرد.

میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر امروز ۱۸ مهرماه، دراین نشست ضمن تقدیر از فعالیت خوب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستائیان و عشایردر شهرستان گفت؛ این بیمه یکی از ابزارهای مهم حمایت اجتماعی است که می تواند باعث افزایش امنیت اقتصادی و بهبود شرایط زندگی قشر کشاورزان ،روستاییان و عشایر شود.

میرهاشم خواستار بر لزوم توسعه بیمه‌ برای ای قشرها تأکید کرد و گفت: نمایندگان این صندوق با همکاری و هماهنگی نهادهای مختلف می‌توانند نقش مهمی در مسیر حرکت کشاورزان ،روستائیان و عشایر جهت استفاده از این صندوق بیمه داشته باشند.

خواستار در ادامه سخنان خود گفت؛ این صندوق بیمه نه تنها به معیشت این قشر کمک می‌کند، بلکه می‌تواند از مهاجرت بی‌رویه به شهرها نیز جلوگیری کند.

وی همچنین بر اطلاع‌رسانی در مورد بیمه کشاورزان،روستائیان، وعشایرتاکید کرد و گفت:باید از طریق رسانه‌ها و نهادهای محلی، این قشرها را از خدماتی که این صندوق ارائه می‌دهد مطلع تا ازاین فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنند.

درادامه نوید جعفر پور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان گزارش از عملکرد و خدمات این صندوق در شهرستان خمیر ارائه نمودند. ودر پایان با اهدای لوح سپاس از همکاری و همراهی میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیردر ارائه خدمات به جامع هدف تقدیر نمودند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071814395
  • خبرنگار : 50988