نماینده ولی فقیه در استان یزد:

سازمان بازرسی جلوی ترک‌فعل‌ها در مورد طرح آب یزد را بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم تسریع در طرح‌های بزرگ استان همچون طرح آب یزد تاکید و خواستار جلوگیری از سستی‌ها و کم‌کاری‌های احتمالی در انها شد.

آیت الله «محمدرضا ناصری» امروز چهارشنبه در دیدار مدیر و کارکنان سازمان بازرسی استان که به مناسبت روز نوزدهم مهرماه  سالروز تشکیل سازمان بازرسی کشور برگزار شد، اظهار کرد: مراقبت و پیشگیری از فساد، همراه با آموزش و آگاهی بخشی باید مورد توجه ویژه سازمان بازرسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ضروری است با دقت و مراقبت و با برنامه‌ریزی و راهکارهای مختلف از وقوع فساد و تخلفات احتمالی در سازمان‌ها و مراکز اداری پیشگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: سازمان‌ها و دستگاه‌های اداری باید نسبت به قوانین و وظایف مرتبط کاملا آگاه و توجیه شوند تا کمتر دچار آسیب و اتلاف منابع شویم.

وی به اولویت بندی در برنامه‌ها اشاره و بیان کرد: همه سازمان‌ها و مراکز باید اولویت کار و برنامه‌های خود را بدانند و طبق آن برنامه‌ریزی و فعالیت داشته باشند تا جلوی سوء استفاده‌ها و هدر رفت منابع گرفته شود.

آیت الله ناصری افزود: همواره با احساس مسئولیت خدا را مدنظر داشته باشید و بدون تبعیض جلوی انحراف و فساد را در هر سازمان و مرکزی که هست، بگیرید ولی نباید در این مسیر با ایجاد حساسیت‌های بیش از حد، مشکلی بر مشکلات اضافه شود.

وی هدایت و راهنمایی را یکی از وظایف مهم سازمان بازرسی دانست و بیان کرد: راهنمایی، ارشاد و هدایت یکی از مهمترین وظایف سازمان بازرسی است به این مهم دقت داشته باشید تا مراکز و ادارات به مشورت با شما تشویق شوند.

امام جمعه یزد گفت: بعضی از طرح‌ها و برنامه‌ها سال هاست که معطل مانده اند و لازم است سازمان بازرسی به طور جد جلوی کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها را بگیرد.

وی بر لزوم تسریع در طرح آب یزد تأکید و اظهار کرد: در اجرای درست و سریع طرح‌های بزرگ همچون طرح آب یزد باید نظارت و پیگیری صورت بگیرد تا جلوی سستی‌ها و کم‌کاری‌های احتمالی گرفته شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله ناصری افزود: به واردات و صادرات، سودهای نامتعارف و خودکفایی در اقلام اساسی و مورد نیاز کشور نیز باید نظارت و توجه ویژه داشت تا در این امور نیز مردم و کشور دچار آسیب نشوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071814385
  • خبرنگار : 50214