معاون استاندار:

شاهد تحولات خوبی در اداره کل استاندارد ایلام هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام به‌مناسبت روز جهانی استاندارد در بازدید از اداره کل استاندارد استان از تحولات بسیار خوبی که در این اداره کل ایجاد شده قدردانی کرد.

«شهریار عباسی» امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه‌ ۱۴۰۳، در جریان بازدید از این اداره‌کل استاندارد استان، ضمن تبریک روز جهانی استاندارد و تقدیر از کارکنان این دستگاه اظهار کرد: بسیاری از اقدامات استاندارد از چشم مردم پنهان است ولی آثار آن در تمام شئونات زندگی مردم قابل مشاهده است.

وی با تأکید بر رسالت خطیر استاندارد در جامعه افزود: نقش حساس و بسزای اداره‌کل استاندارد در زندگی مردم غیرقابل انکار است و تلاش‌های پرسنل نخبه و خدوم این مجموعه بر کسی پوشیده نیست.

معاون استاندار ایلام گفت: پیشرفت‌های بسیار خوب این مجموعه ماحصل همدلی، همراهی و تشریک مساعی پرسنل نخبه و خدوم این اداره کل است، تأثیرات این اقدامات را نیز در زندگی مردم استان خواهیم دید و گزارش‌های دلگرم‌کننده‌ای که در بحث ایجاد آزمایشگاه‌های جدید و اقدامات شاخص و کسب رتبه‌های برتر در استان و کشور ارائه شد حاکی از تحولات بسیار خوبی است که در اداره کل استاندارد استان ایلام در حال انجام است.

در این بازدید به مناسبت روز جهانی استاندارد، دو آزمایشگاه مواد غذایی و شیمیایی و و چند واحد اداری در این اداره‌کل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام افتتاح شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071814359
  • خبرنگار : 71299