ارائه ۱۲ مقاله برتر در دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی در زنجان

دبیر علمی و اجرایی دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران گفت: سمینار شامل ارائه مباحث علمی مراقبت‌های ویژه و آسیب حاد کلیه و ارائه مقالات است.

ایوب پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دوازدهمین سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران مربوط به انجمن نفرولوژی و دیالیز ایران است که به صورت کشوری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: سری کنگره‌های انجمن نفرولوژی یک‌سال در میان به شکل ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که امسال نوبت برگزاری ملی کنگره بود که میزبانی آن به زنجان محول شد.

دبیر علمی و اجرایی سمینار سراسری انجمن نفرولوژی ایران با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کنگره از شش ماه پیش شروع شده است، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده شامل انتخاب موضوع، درخواست و تعیین سخنرانی‌ها و در بخش مقالات شامل فراخوانی و داوری مقالات است.

عضو هیئت مدیره انجمن نفرولوژی، گفت: به دلیل ارتباط با موضوع، نزدیک ۲۴ مقاله به شکل پوستر و ۱۲ مقاله به شکل سخنرانی انتخاب شده است که در بین سخنرانی‌های علمی این مقالات ارائه خواهد شد.

پزشکی از برگزاری نمایشگاه محصولات و دستگاه‌های مرتبط با رشته نفرولوژی در جوار کنگره خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها، شرکت‌ها به تبلیغ و معرفی محصولات خود می‌پردازند.

او با اشاره به استقبال قابل توجه نفرولوژیست‌ها، بیان کرد: نزدیک به ۱۴۰ الی ۱۵۰ همکار نفرولوژیست و ۸ شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی در کنکره حضور دارند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071814298
  • خبرنگار : 50295