مدیرکل آموزش و پرورش استان:

افزایش فضاهای هنرستانی به ارتقای معدل خوزستان کمک می‌کند

سه پروژه آموزشی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در حمیدیه و سوسنگرد به بهره‌برداری رسیدند.

عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاح این پروژه‌های آموزشی که امروز (۱۸ مهرماه) انجام شد، با تقدیر از موسسه راه ایمان اظهار کرد: هدف غایی این مجموعه‌ها تعلیم و تربیت است و کسانی که مدرسه‌سازی می‌کنند برای رشد و پرورش استعداد انسان‌ها این کار را انجام می‌دهند و اگر این فضاها ایجاد نشود استعدادها رشد نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شاید مدارس به تنهایی موضوعیت نداشته باشند اما این ابزار را در اختیار ما قرار می‌دهند تا در تربیت و رشد دانش‌آموزان اثرگذار باشیم و این رشد را در مسئولیت‌های‌شان نشان می‌دهند و به نسل آینده منتقل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پروش خوزستان گفت: خوزستان محرومیت‌هایی دارد و از همه کسانی که به رشد نظام تعلیم و تربیت و ایجاد فضای آموزشی کمک می‌کنند به ویژه از موسسه راه ایمان تشکر می‌کنیم.

حبیبی بیان کرد: این فضاها بدون دانش‌آموز و معلم روح و روان ندارند، وگرنه این گچ و سنگ‌ها می‌تواند هر جایی باشد. هر چه فضاهای هنرستانی افزایش یابد به ارتقای میانگین معدل و مهارت‌آموزی کمک می‌کند و امیدواریم با رشد این مراکز به اهدف نظام تعیلم و تربیت دست یابیم.

به گزارش ایسنا هنرستان شش کلاسه راه ایمان حمیدیه با ۳۵۰۰ مترمربع مساخت زمین و ۱۲۸۰ متر زیربنا، دبستان چهار کلاسه روستای شموس حمیدیه با ۲۰۰۰ متر مربع مساحت زمین و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و دبستان هفت کلاسه امام هادی(ع) در روستای سبحانیه سوسنگرد امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شدند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071814255
  • خبرنگار : 50225